Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt fri i nesten fire uker jeg nå, så det er vel igrunn like greit å dra seg på jobb.

Skrevet

Apropos påskeegg fra arbeidsgiver. En liten kulturforskjell der... her i Danmark får mange en flaske påskeschnapps (som regel akevitt) eller et par flasker god vin... :)

Skrevet
Apropos påskeegg fra arbeidsgiver. En liten kulturforskjell der... her i Danmark får mange en flaske påskeschnapps (som regel akevitt) eller et par flasker god vin... :)

vi fikk påskeegg fra jobben. skjer hver påske. og pepperkakebokser til jul + julegave :P

Skrevet

Bilen min har blitt veldig skitten av å bare stå på gata i over ei uke. Er det pga ingen nedbør på ukevis? Mange klager på støv i byen.

Skrevet
Har hatt fri i nesten fire uker jeg nå, så det er vel igrunn like greit å dra seg på jobb.

Ei uke igjen her. Typisk at jeg skulle få påsken hjemme, kjedelig å tråkke rundt hjemme på helligdager. :P

Skrevet

Ei uke igjen her. Typisk at jeg skulle få påsken hjemme, kjedelig å tråkke rundt hjemme på helligdager. :P

+1

Alle bedrifter er stengte, posten stopper og alle er i veien når jeg skal ut og kjøre.. Har forøvrig ikke vært hjemme i påska på 3-4 år, så jeg har vel egentlig vært heldig. ;)

Skrevet
Bilen min har blitt veldig skitten av å bare stå på gata i over ei uke. Er det pga ingen nedbør på ukevis? Mange klager på støv i byen.

ja :) Ligger mye grus/sand/ små partikler fra når det ble strødd i vinter, det ligger nå tørt i overflaten og flyr opp i lufta når f eks folk går, sykler, kjører bil buss, lastebiler osv. da svever det i lufta =) + forurensningen som er i lufta fra før i Oslo. =)

+ nå begynner naturen å få frø og blomstrefrem og de slipper også da partikler. =)

Skrevet

Var en kar her og kjøpte combicampen min nettop. Han kjørte altså 30 mil (hver vei) og vi var enige om 1100 kroner, men han la sjela si i å prute den ned hundre kroner. Nesten så det var krangling uttafor her.. :D

Skrevet
Var en kar her og kjøpte combicampen min nettop. Han kjørte altså 30 mil (hver vei) og vi var enige om 1100 kroner, men han la sjela si i å prute den ned hundre kroner. Nesten så det var krangling uttafor her.. :D

haha, noen måå prute, slike som meg :P

Skrevet

Ute og lufta litt mer i dag! Ble også en kjapp en på Statoil. Fikk i hvertfall vekk noen lumske flekker som hadde kommet fra garasjetaket i vinter. Hadde ikke noe å tørke av bilen med, så fikk ca 1000 stk lekre inntørkede vanndråper. Må til en ordentlig håndvask snart!

Utrolig herlig følelse å rulle rundt i sentrumsgatane vel vitende om at hodene ruller rundt på de aller fleste med et snev av bilinteresse. Gleder meg til flere søstre og brødre blir hentet fra sine respektive vinterhjem!

uyrxz0hj61vavn5aj1qo.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...