Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen måneder siden nevnte jeg at vi vurderte ny bil, altså Mini Cooper Countryman og spurte derfor om kjennskap/råd om denne bilen. Det er slått fra oss og A4 Allroad er oppe til vurdering.. A4en vi har nå er alt for lav for vinterføret her hvor vi bor, og Hiluxen er ikke akkurat en bybil selv om den er helt konge :)

Skrevet
Men det er ikke ``Ventus Prime`` dekkene. At de er fra samme produsent, betyr ikke alltid at de også da, er like gode. Men interessant! :) Støy er no herk :P Med mindra man har en nyere godt isolert bil eller en gammal men luksus bil (7`er, S`er, A8`er) osv osv. :)

Dette er et viktig poeng. Skal det være noen mening i å ta dekktesten til følge bør det være de samme dekkene... ellers gambler man helt sikkert. Jeg er også enig i at dekkstøy er noe herk og dessverre så er E46 følsom den veien. Vi bruker bilen som en ren familie/bruksbil og komfort er derfor viktig. Selv med 195/65-15 dekk er dessverre komfort ikke en E46 spesialitet, men man kommer langt med med et originalt understel, 15" felger og de riktige dekkene... :)

Ja, takk :)

195/65/15 + originalt understell og likevell ikke tilfredstillende komfort? huffda. Er vell ikke så veldig man får gjort da.. :/ Eller er det? Er ikke så kjent med e46 sine kjøre-egenskaper, men skjønte utifra det du skrev at komfort er ingen sterk side ved den bilen. Men at den dog har nok grei nok komfort?

Skrevet
.... Er ikke så kjent med e46 sine kjøre-egenskaper, men skjønte utifra det du skrev at komfort er ingen sterk side ved den bilen. Men at den dog har nok grei nok komfort?

Absolutt, men ujevnheter og slag fra dårlige veier trenger allikevel litt for tydelig igjennom. Da E46 var ny oppfattet man dette bare som sportslig, men på nyere modeller klarer man å kombinere både sportslighet og komfort. Det er på spesielt dette området E46 begynner å merke tidens tann.

Skrevet

da var fly til stavanger bestil! får håpe bilen er som selger sier da ;)

Skrevet

Noen som har importert via mobile24.no? Lurer på en facelift E61 530xd import. Men ikke helt fortrolig med å sende 400k avgårde uten litt bakgrunns sjekk :D Noen som har brukt dem til å finne riktig bil?

Skrevet
Noen som har importert via mobile24.no? Lurer på en facelift E61 530xd import. Men ikke helt fortrolig med å sende 400k avgårde uten litt bakgrunns sjekk :D Noen som har brukt dem til å finne riktig bil?

Så lenge bilen står hos merkeforhandler så er du i trygge hender :)

Skrevet

Nytt bilde av bilen som kræsjet i Elverum (Se VG)

2705740999.jpg

FY faen... Både politi og vedkommende som meldte i fra om ulykken fortjener en slakt etterpå. Hvordan kunne vedkommende som meldte i fra overhodet tro at det var mulig å overleve dette? Det må ha gått noe inni helvete fort, rett og slett. Og politiet... Trenger ikke si noe om de. Men jeg finner en liten trøst i at vedkommende MÅ ha dødd momentant, det er ikke mulig å overleve en slik ulykke. Hvis det hadde vært muligheter for at han hadde sittet fastklemt i bilen i 5-6 timer, da hadde jeg blitt forbanna.

Skrevet

740 TIIIIIIIIIC ja, ser det ut som. Han hadde akkurat blitt far... Med ei som er et år eldre enn meg...

Skrevet

er ikke tillfeldig noen i Akershus området som har no 5x114.3 felger liggende? med eller uten dekk ;) så billig som mulig. skal på banebilen, så strøkne eller ei , er det samme !

Skrevet

Film av den vogntog/redningsbilulykka:

http://www.helgeland-arbeiderblad.no/ny ... k&ns_fee=0

Har hatt mange timer i den tungbergeren der gitt , det er gamle bilen vår.

Å fy faen... (unnskyld uttrykket)... det var på hengende håret at sjåføren kom seg ut av bergingsbilen... :shock:

Jeg håper selvfølgelig at det går bra med sjåføren av vogntoget.

http://nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.8060458

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...