Fredrik Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Jeg kjøpte mine første PortaPro i 2000 eller 2001.. Da var det ikke så mange som hadde dem(som jeg nå iallefall) Samt at de kostet vel rundt 700kr.har hatt 3? par senere, men syntes at kvaliteten har gått drastisk ned.. Virker på meg som at de har blitt kjipere etter som årene har gått iallefall.. Prisen har jo fallt 50%, kanskje det har en sammenheng... Bruker idag noen var Sennheiser som koster i underkant av 1000kr, men som er mye bedre både kvalitet og lydmessig.. Vi har vel noe sånt som fire par PortaPro i familien der et par er helt nytt etter en kjapp gratis reklamasjon på www.myportapro.com. Dette headsettet har en mye bedre kvalitet på ledningen enn de tre eldre settene (fra 2007/08). Istedenfor plastikk virker det som om ledningen er tvunnet med et slags stoff på gammeldags maner.... myk og føylig...
ehrnst Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Portapro har et stort problem, like høye for alle andre på bussen!
Fredrik Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Portapro har et stort problem, like høye for alle andre på bussen! Jeg liker å høre hva som foregår rundt meg i trafikken så jeg spiller ikke så høyt. PortaPro er en helt grei allround løsning til en fornuftig pris. Ikke best, men heller ikke dårligst.
Superbeetle Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Tror kanskje at jeg har to sett med delvis dårlig kontakt i ene høytaleren.. Visste ikke om denne siden, (har fått nye via butikk en gang tidligere) så kanskje jeg skal sende dem inn Er jo uansett bedre enn to sett som ikke virker... Edit: fylte inn et skjema på nettsiden, så i teorien skal jeg nå få et reparasjons-kit i posten...time will show
wicky124 Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Sweet bil!Moonshiners på discovery, gutta siden både de slemme og politiet blir filmet, blir de aldri tatt?
Tzunami Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 skjønner ikke helt greia der jeg heller men deter tøft program da!
scoot Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Har tenkt på det greine, står jo fram med jobb, navn, og uten sladd. Samme for meg, morsomt å se på gutta i allefall! ( Og bilen blir jo vist !? )
wicky124 Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Står jo "Farm Use" på skiltene på de bilene...samt det vises jo plassering på kartet hvor disse mooonshinerne er... Kanskje de filmer to separate fylker?
scoot Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Virker jo ikke sånn heller, uansett så er det jo bare for "ABC-betjentene" å se på serien og evt. ta dem etter det er vist på TV. Tror det har noe med at de ikke viser direkte hvordan den lages, og hvis de ikke viser hva de nøyaktig gjør for å få fram spriten så er det jo ikke ulovlig å rense vann i skogen? Hehe
wicky124 Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Ja så det på siste program at de ikke kunne vise visse deler av destilleringen grunnet straffbare forhold de kunne relateres med... Menmen..artig bonde-program
liffi Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Noen som veit hva BBS Rc038 er verdt? så en som solgte 4stk ( så godt som strøkne ) for 15k ! hva vill jeg evt få for mine om di skal selges? er som sagt 5 stk. lakkert koks grå senter, trenger bare å polere opp kanten, så er dem dønn strøkne igjen!
Fredrik 90 Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 aahhhh.... nå er denne til salgs igjen!! M5 AC Schnitzer Silhouette S5 ...http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34020000 Så gøyal ut den der, orginal og greier MEN sota/sorte lykter er grusomt :-& Det gjør en E34 rett og slett harry i mine øyne (beklager til dere som evntuelt måtte ha en E34 med slike lykter, dere synes sikkert min E34 "bestefar" edition er gørr kjedelig )
Robkill Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 aahhhh.... nå er denne til salgs igjen!! M5 AC Schnitzer Silhouette S5 ...http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34020000 Så gøyal ut den der, orginal og greier MEN sota/sorte lykter er grusomt :-& Det gjør en E34 rett og slett harry i mine øyne (beklager til dere som evntuelt måtte ha en E34 med slike lykter, dere synes sikkert min E34 "bestefar" edition er gørr kjedelig ) Sorte Hella DE er da så flott som det kan blitt på e34!
Fredrik 90 Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Sorte Hella DE er da så flott som det kan blitt på e34! Hehe, smaken er som baken vettu Jeg synes ingenting er fint så lenge det ikke kommer orginalt fra fabrikk, en E34 skal ha klare lykter og enten hvite eller oransje blinklys Samme med det derre blå Angle eyes jævelskapet folk monterer på bla E36 og E46, fysj og fy Angle eyes har ingenting på modeller som ikke kom med dette orginalt!
Anbefalte innlegg