wicky124 Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Jeg liker at mercedes er på vei tilbake for fullt...
Zibiri Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Fikk nettop en melding av ei god venninne om at di hadde kjørt av i 180kmt og måtte nok sove på sykehus.. så fikk jeg ikke noe mer kontakt.. Regner med det er denne saken..: http://www.op.no/nyheter/politinotiser/ ... 026353.ece Off, hater sånt piss som det her, håper det går bra med hele gjengen
ehrnst Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Håper det går bra, men det så ut som maks en 80-sone......... Sent from my HTC Sensation using Tapatalk 2
SofaKingFresh Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 4 jenter, Audi A4, 180km/t. Noe skurrer. Bra jobba å ligge i 100 over grensa isåfall. Fælt sagt, men de burde faen meg lære av det der. Godt det gikk bra med de though.
scoot Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 ok hva faen, kjøpte to splitter nye BF Goodrich foran på bilen rett før påske... nå er de slitt ut på innerkant.. ETTER HALVANNEN MÅNED!?!? Bak sitter det brukte Bridgestone dekk, og de er ikke slitt ut i nærheten så mye, og de VAR brukt når jeg satt dem på. Hva for noe dritt er det her a? Tror jaggu jeg skal prøve å klage, var ikke den sterkeste gummien akkuratt.
scoot Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Skal ha det til torsdag faktisk, men har kun kjørt med senkesett i snaue 2 uker, kan vel ikke ha rukket å knuse dekket på TO uker?
FredrikE24 Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Om hjulvinklene er litt ute på tur er det fullt mulig!
knut_olestad Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Kanskje hu bare sa -"100 i 80 (sona)"??? Hadde ikke vært bare 30 meter skrensespor og stopp noen meter fra grøfta i 180 liksom
Marius2002 Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Kanskje hu bare sa -"100 i 80 (sona)"??? Hadde ikke vært bare 30 meter skrensespor og stopp noen meter fra grøfta i 180 liksom Er vel kult å skryte på seg en noen titalls ekstra km/t
-Roger- Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 ok hva faen, kjøpte to splitter nye BF Goodrich foran på bilen rett før påske... nå er de slitt ut på innerkant.. ETTER HALVANNEN MÅNED!?!? Bak sitter det brukte Bridgestone dekk, og de er ikke slitt ut i nærheten så mye, og de VAR brukt når jeg satt dem på. Hva for noe dritt er det her a? Tror jaggu jeg skal prøve å klage, var ikke den sterkeste gummien akkuratt. Det der har dessverre ingenting med dekkene dine å gjøre. Er helt klart hjustillingen din som er helt ute å kjøre. Hvis det hadde vært dekkene hadde de vært jevnt slitt over hele banen..
Zibiri Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Di hadde kjørt fort jo.. og kommi til en sving og fikk ikke bremsa ned ordentlig, fått sleng og kontra så hadde bilen rulla på veien og så sklidd av...... ellller noe sånt Bra det gikk bra da, hu ene ligger visst på sykehus
Yngvejos Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 ok hva faen, kjøpte to splitter nye BF Goodrich foran på bilen rett før påske... nå er de slitt ut på innerkant.. ETTER HALVANNEN MÅNED!?!? Bak sitter det brukte Bridgestone dekk, og de er ikke slitt ut i nærheten så mye, og de VAR brukt når jeg satt dem på. Hva for noe dritt er det her a? Tror jaggu jeg skal prøve å klage, var ikke den sterkeste gummien akkuratt. Det der har dessverre ingenting med dekkene dine å gjøre. Er helt klart hjustillingen din som er helt ute å kjøre. Hvis det hadde vært dekkene hadde de vært jevnt slitt over hele banen.. Det skal godt gjøres å slite ut dekk på 1.5 måned uansett hvor gal hjulstillingen er. Hvilken lasteindex var det på dekkene? Jeg opplevde at nye toyo bakdekk var blankslitt etter 2-3 måneder på e39en min. Dette viste seg å være pga for lav lasteindeks. Nokiandekk med riktig lasteindex var nesten som nye etter en hel sesong med samme kjørestil.
Marius2002 Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Nå får alle sove godt http://youtu.be/iten0TaUstQ
Anbefalte innlegg