Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det går bra, men det så ut som maks en 80-sone.........

Sent from my HTC Sensation using Tapatalk 2

Skrevet

4 jenter, Audi A4, 180km/t. Noe skurrer. Bra jobba å ligge i 100 over grensa isåfall. Fælt sagt, men de burde faen meg lære av det der. Godt det gikk bra med de though.

Skrevet

ok hva faen, kjøpte to splitter nye BF Goodrich foran på bilen rett før påske... nå er de slitt ut på innerkant.. ETTER HALVANNEN MÅNED!?!?

Bak sitter det brukte Bridgestone dekk, og de er ikke slitt ut i nærheten så mye, og de VAR brukt når jeg satt dem på. Hva for noe dritt er det her a? Tror jaggu jeg skal prøve å klage, var ikke den sterkeste gummien akkuratt.

Skrevet

Skal ha det til torsdag faktisk, men har kun kjørt med senkesett i snaue 2 uker, kan vel ikke ha rukket å knuse dekket på TO uker?

Skrevet
Kanskje hu bare sa -"100 i 80 (sona)"???

Hadde ikke vært bare 30 meter skrensespor og stopp noen meter fra grøfta i 180 liksom :roll:

Er vel kult å skryte på seg en noen titalls ekstra km/t :wink:

Skrevet
ok hva faen, kjøpte to splitter nye BF Goodrich foran på bilen rett før påske... nå er de slitt ut på innerkant.. ETTER HALVANNEN MÅNED!?!?

Bak sitter det brukte Bridgestone dekk, og de er ikke slitt ut i nærheten så mye, og de VAR brukt når jeg satt dem på. Hva for noe dritt er det her a? Tror jaggu jeg skal prøve å klage, var ikke den sterkeste gummien akkuratt.

Det der har dessverre ingenting med dekkene dine å gjøre.

Er helt klart hjustillingen din som er helt ute å kjøre. Hvis det hadde vært dekkene hadde de vært jevnt slitt over hele banen..

Skrevet

Di hadde kjørt fort jo.. og kommi til en sving og fikk ikke bremsa ned ordentlig, fått sleng og kontra så hadde bilen rulla på veien og så sklidd av...... ellller noe sånt :o

Bra det gikk bra da, hu ene ligger visst på sykehus :o

Skrevet

Det der har dessverre ingenting med dekkene dine å gjøre.

Er helt klart hjustillingen din som er helt ute å kjøre. Hvis det hadde vært dekkene hadde de vært jevnt slitt over hele banen..

Det skal godt gjøres å slite ut dekk på 1.5 måned uansett hvor gal hjulstillingen er.

Hvilken lasteindex var det på dekkene? Jeg opplevde at nye toyo bakdekk var blankslitt etter 2-3 måneder på e39en min. Dette viste seg å være pga for lav lasteindeks. Nokiandekk med riktig lasteindex var nesten som nye etter en hel sesong med samme kjørestil.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...