wicky124 Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Strøkent!http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=33351465 Den var faktisk skikkelig fin... en ordentlig godbil fra 70-tallet og med den rette fargen... Onkel av meg hadde slik 2dørs stv, dønn strøken..sennepsgul med sort interiør... Dønn strøken frem til 2007 da den ble stjålet og brent og vraket...
Zibiri Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Går det ann å se det på nett? http://www.viasat4play.no/program/pimpmyridenorge Viasat 4 Play... vet ikke om episoden har kommet ut enda men
FredrikE24 Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Noen som har anbefalinger til arbeidsbil? Må være stasjonsvogn og diesel. Har sett litt på mb 300 TD. Noen som har noen tips? Gå for MB S124 du! Kjører 300TD selv, siste utgave med 24v sekserdiesel uten turbo. Kan trekke 2100kg på kroken og går faktisk helt greit! Den er ikke sprek, men den er heller ikke lat.. Finner du en med turbo(TDT) er jo det ålreit også. Med topp dreiemoment på 5100 rpm på registeret er den egentlig akkurat som å kjøre en bensinbil, flater jernet så er det på toppen det drar best Forbruksmessig ligger jeg i snitt på 0,8 på småkjøring/bykjøring. Da er jo all tomgangskjøringen med, en slik bil skal jo ikke stoppes! Taxilyden blir jo man aldri lei av når man slår av en prat med kamerater Å gå for en harva E39 med stor diesel, selvfølgelig er det en morsommere bil, men hadde heller gått for en bil man kan stole på. Byggekvaliteten er god på 124 bilene, min er ikke langt unna 470kkm nå og den er enda svært kompakt og helt topp å kjøre! Har ingen problem med å legge ut på tur med bilen. Se etter rust, så er det en fordel at nivåregen er i orden bak. Har faktisk kun kjørt BMWn min èn gang i år og det var første turen hvor jeg henta den ut fra vinterlagring... Er vel godt på vei til å bli litt for glad i MB Prøv å finne en faceliftet utgave
asv Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Sett på høringen til larsgard nå. Er helt latterlig at man skal bli idømt 7.5 års fengsel for noe sånt. I Norge hadde vel man toppen fått et par mnd for å ha kjørt over en tå, og det hadde vel kanskje vert betinget også. Nei, bare i ju ess ænd æi
Fredrik 90 Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Leste om denne stakkars fyren i VG idag. Rett og slett hårreisende at slikt skal gå ann, noen ganger så begynner jeg virkelig å lure på om amerikanerene egentelig henger med oss andre nasjoner
FredrikE24 Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Leste om denne stakkars fyren i VG idag. Rett og slett hårreisende at slikt skal gå ann, noen ganger så begynner jeg virkelig å lure på om amerikanerene egentelig henger med oss andre nasjoner Det gjør dem faktisk ikke.. De er litt i sin egen boble igrunn..
Zibiri Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Sett på høringen til larsgard nå. Er helt latterlig at man skal bli idømt 7.5 års fengsel for noe sånt.I Norge hadde vel man toppen fått et par mnd for å ha kjørt over en tå, og det hadde vel kanskje vert betinget også. Nei, bare i ju ess ænd æi Et par måneder ?! Hadde fått maks ei lita bot skal jeg si deg ! Tenk.. han er rett over 30år gammel... kjørt feil vei i en gåte og noe små kluss, neste gang han får gå rundt som fri man er han over 40år gammel. Faen meg regne mao regime.. russland whatever.. eller bare USA! Sinnsykt
evi Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Kan være annerledes en VG legger det frem.. Synes det virker som en særdeles merkelig sak.
scoot Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Den saken der virker helt absurd, 7.5 år for å ha kjørt mot kjøreretning, blitt slått i trynet og naturlig nok fått panikk. Mistenker det er noe vi ikke vet, hvis ikke er USA virkelig kjørt på trynet.
Marius2002 Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Hadde min første tur på longboard idag noensinne. Bestilte her i forrige uke og fikk det idag. Så ikveld etter jobb og en tur i skatehallen med vanlig brett ble det longboardtest: http://youtu.be/FCWp2aX1k6g
Spretter Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Den saken der virker helt absurd, 7.5 år for å ha kjørt mot kjøreretning, blitt slått i trynet og naturlig nok fått panikk.Mistenker det er noe vi ikke vet, hvis ikke er USA virkelig kjørt på trynet. Vitnene hadde sagt han hadde prøvd å kjøre dem ned. Var vel derfor han hadde fått seg en på nesa. Men uansett, hvor er Støren nå? Sneik seg unna i Martine saken, og nå har vi heller ikke hørt noe om han.
knut_olestad Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Den saken der virker helt absurd, 7.5 år for å ha kjørt mot kjøreretning, blitt slått i trynet og naturlig nok fått panikk.Mistenker det er noe vi ikke vet, hvis ikke er USA virkelig kjørt på trynet. Vitnene hadde sagt han hadde prøvd å kjøre dem ned. Var vel derfor han hadde fått seg en på nesa. Men uansett, hvor er Støren nå? Sneik seg unna i Martine saken, og nå har vi heller ikke hørt noe om han. Det var etter at han fikk en på trynet at han "prøvde" kjøre dem ned etter hva jeg fikk med meg. Men USA er jo saksøkerland nr 1, helt garantert noen som i ettertid vil prøve få noen millioner i tort og svie for det her.. Sinnsykt er det!
liffi Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Går det ann å se det på nett? http://www.viasat4play.no/program/pimpmyridenorge Viasat 4 Play... vet ikke om episoden har kommet ut enda men Så litt på det nå.. Tragisk program...
Tzunami Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Etter at du kom hjem fra nygård? så deg brumme rundt var det du som "løp" bort til han med e46 m3'caben?
Anbefalte innlegg