Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
vaarm varmt og varmt på kontoret... begge vinduene vid åpne, vifta på max og svetter som en gud. Vurderer på det sterkeste å sette meg på serverrommet, der er det ihvertfall alltid kaldt og stabile 19-20 grader.

Jobber masse på datarom og det er faktisk sjeldent å ha kjøling i det heletatt veldig mange steder, borra en drøss 22mm høl med Hiltin idag på et slikt rom, kan si at svetten rant kraftig :P Kalde datarom er man bare i på vinterstid, samme med fiberskjøting ute, skal alltid være vinter, blåst og regn.

Skrevet

På tide å kaste denne igjennom en EU-kontroll snart! Litt småpusling så er den klar :)

Sist godkjent: (Ikke kontrollert)

Frist for kontroll: Avregistrert siden 25.08.1996

:P

543163_10151759478035156_813700155_24524555_1311249068_n.jpg

Skrevet
vaarm varmt og varmt på kontoret... begge vinduene vid åpne, vifta på max og svetter som en gud. Vurderer på det sterkeste å sette meg på serverrommet, der er det ihvertfall alltid kaldt og stabile 19-20 grader.

Vi har heldigvis aircondition i lokalene her på jobb så det godt og svalt her. Og jeg er glad for at jeg fikk fylt på gass på klimaet i E34en også, den sto ute i solsteika og var grisevarm etter jobb(fruen cruiser rundt i E90en med takluka oppe og greier). Men ett par minutter på full blås og E34en var kjølig å behagelig 8)

Gikk fanken meg på 1,5 kilo gass på klimaet, han på verkstedet sa et de fleste biler trenger ca 0,7 kg gass men anlegget i BMWen var av de større han hadde sett :wink:

Skrevet

Par minutter med rutene oppe, så var det fin temp i E30n og! Eneste, å sette seg i skinnstoler som har stått i solsteiken nesten hele dagen er paaaaain! :P

Kule å se på da! 8)

Skrevet

I går tok jeg en kjøretur ca. kl. 20. Trafikken hadde gitt seg. Rulla vinduene helt ned. Fy faen så fantastisk det var... Fine med en 518i er at du kan bånne den helt ut uten å bryte fartsgrensa to ganger... Bare bra vær, mild vind i trynet, fine damer over alt, fin musikk. Max deilig :D

Skrevet

bytte til sort skinn i e36en er noe jeg angrer litt på :lol: bilen sto i steiken i 7 tima, å du riv me i øra, sete var varmt, å drepen e at e ikke har aircondition, neste proskjekt kanskje :P

Skrevet

Hadde bil med mørkeblå skittseter. Den stod i Arvika sentrum hele dagen med ca. 33-35 varmegrader (skyggen). Alle jentene hadde hotpants o.l. - jeg måtte kjøre en god tur med alle vinduene nede, lufte bilen litt, også turte dem å sette seg på hahaha :P

Skrevet

vet mange har spurt om det før, det me å bygge om en bil som ikke har klima til en som har, men er det noen som har gjort det, eller kjenne en som har gjort det? så er jeg veldig villig til å få pratet med han:) må jo være noen der ute som har gjort det?

Skrevet
I går tok jeg en kjøretur ca. kl. 20. Trafikken hadde gitt seg. Rulla vinduene helt ned. Fy faen så fantastisk det var... Fine med en 518i er at du kan bånne den helt ut uten å bryte fartsgrensa to ganger... Bare bra vær, mild vind i trynet, fine damer over alt, fin musikk. Max deilig :D

Cruisa i e23'n selv, der er det deilige at man ikke trenger i gire så mye! 10km\t og oppover i fjerdegir går som en drøm :)

Skrevet
Digg med klima ja, og automat :-) Gud å jeg har savna automat!

Dagens automatkasser er ikke "automat" som vi kjenner det, men derimot en drøm når det gjelder daglig kjøring. Gratulerer med ny fin bil... 8)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...