Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Live and let live ;) Folk sløser mye penger. Hvis det gir noen mening å ha en Ferrari så syns jeg at folk skal få lov til det (og være i fred). Vi vet ingenting om de realiserer en drøm, har bra med penger osv. så jeg syns at vi som er bilentusiaster skal være glad for at slike biler går i Norge. Og dessuten, hva vet vi om at de også bruker bilene på kontinentet...

Folk får gjøre som de vil... og det er hovedparolen i Guds eget land også (der denne tanken primært kommer fra). Jeg er dessverre ikke spesielt imponert over den nyliberalismen vi ser griper om seg idag. Den er korttenkt og grunnleggende egoistisk.

Problemet slik jeg ser det er at når det stort sett ikke eksistererer sosiale begrensninger får vi enten vi liker det eller ikke minste felles multiplum (les: søppel - være seg holdninger og/eller materielle goder). På dette området er Norge totalt i utakt med resten av Europa og det er en skam. Vi burde kunne klare bedre.

Skrevet

kjører ikke du jagg da wicky?

jeg har jo lusen 4er med 150hk :P

men legger vell ikke direkte opp til økonomisk kjøring

Skrevet
kjører ikke du jagg da wicky?

jeg har jo lusen 4er med 150hk :P

men legger vell ikke direkte opp til økonomisk kjøring

jo...jagg...og e65.... som regel bruker dem 1500kr hver i uka, avhengig av hvilken av dem jeg har...

Skrevet

Svir av ca 3000,- ++ på 540`n i mnd! å det er kun til å fra jobb. skal jeg i butikken å andre div æren så blir utgiftene rimelig høyere .

Skrevet

er vell kjøring med kompiser etc som tar mesteparten av regninga her. er ikke så langt til jobb og skole så.

19x9,5" forran på e90, går det? non som vet? et35

Skrevet

Funnet feilen på zx`n nå. må Bytte CAS - cam angle sensor.. denne røyk selfølgelig noen fager før gatebil, så ble null kjøring!

MEN... funnet ny, men herre for en pris på en sensor. over 2000,- er jo ran !! så kommer jo frakt osv i tilegg.

Skrevet
mye bruker folket her i mnd i bensin ca?

kjørt moped nå i 2 år og ikke merka bensinutgift...

nå har jeg jo faen kjørt opp 3000kr i bensin på 2 uker(i dag faktisk) med lappen.

På 325en så kan jeg kjøre ca 3 uker på en tank for ca 650 kr, stort sett til og fra jobb og litt små kjøring. På E34en så må jeg nok opp i en 1500,- i månden tenker jeg, vi tar det meste av småkjøringa med denne :)

Jeg kjører stort sett pent og økonomisk og klarer da å holde drivstoff utgiftene innen for rimlighetens grenser på begge bilene :)

Skrevet
Svir av ca 3000,- ++ på 540`n i mnd! å det er kun til å fra jobb. skal jeg i butikken å andre div æren så blir utgiftene rimelig høyere .

Jeg har 1,3km til jobb, og kjører ikke så mye ellers (og da blir det gjerne "kosekjøring/gassing") Ryker vel til ca 3-4 i mnd.

Også bruker madammen 500-1000,- i mnd med 520en og kjører sikkert lengre :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...