Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må visst ha tyve innlegg også, jeg kom ihvertfall ikke innpå selv om jeg var registrert.

Skrevet

Jeg får quote en da, så dere ser hva det går i. ;)

Probably two weeks ago, randomly meet this girl at a bar and went home with her plastered...Her male coworker drove us back on his shitty Honda and dropped us off at her place...I pass out and wake up to her naked on top of me trying to ride my flaccid meat missile. Bitch had declothed me and started to rape me with no jimmy on. I sobered up enough to pop on an a rubber and shag her a bit. Regardless the whiskey dick had taken a hold and it's cold grasp would not let go...Anyway I guess I was more drunk than I thought because I kept passing out and waking up with this girl in a different position on top of me and finally the last snippet I remember she was teething my wang chung like a corn on the cob.

Next morning I snuck out, walked two miles and called 91foxbody to shamelessly come pick me up from an Arbys somewhere in Orlando.

Skrevet

Noen som er kløppere på iTunes i Windows???

Klarer ikke å synkronisere ringetoner (legge inn min egen).

Har laga ringetonen, og gjort den klar, men har ingen mulighet til å ha "Ringetoner" i Itunes, kun "Toner", og der får jeg ikke lagt inn m4r filer.

Noen med noen kloke tips?

Skrevet

Ja hører noen sier det, men klarer meg med Iphone enn så lenge. Er ganske stødige telefoner.

Men skjønner bare ikke den biten av iTunes. :)

Skrevet

Hva skal man bytte ringetone for? Det gjorde jeg med nokia 5110'en min da jeg var tretten. Nå pakker jeg ut telefonen, putter i simkort og anser telefonen som klar for bruk.

Og iPhone er MYE bedre enn alt rælet med android som nørdene sitter under rulletrappa på amfi og hacker det trådløse nettet til Dressmann med.

Skrevet

Har rattet denne rundt i dag, 2012 Hyundai I30 med en 1,6 liters diesel på 110 hk :) Må bare si at denne bilen overrasket meg posetivt, lettkjørt og fin samtidig som interiør kvaliteten virket god til å være Koreaner. Synes Hyundai med denne bilen er farlig nærme VW når det kommer til kvalitet og finish, selv om dekkstøyen i coupeen kunne vært lavere. 1,6 litern gikk utrolig billig og dro faktisk helt greit, gikk fint å ta forbikjøringer med :)

Men jeg får fortsatt ett mer solid inntrykk av min 18 år gammle E34 :wink:

ab9eyw43z7gc1tqw73hb.jpg

Skrevet

Hyundai har tatt seg stort opp! Har enda traumer fra da vi prøvekjørte en Hyundai Elantra en helg da jeg var mindre. Kjørte Opel Senator til vanlig og inn i den dritten!

Kia har vel også klart seg bra!

Skrevet
Ja hører noen sier det, men klarer meg med Iphone enn så lenge. Er ganske stødige telefoner.

Men skjønner bare ikke den biten av iTunes. :)

dra den ringetone fila fra mappa du har den i rett til tlfen inne på itunes, om jeg husker rett..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...