flonoen Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Kom hjem fra noen rolige pils og en whisky og to på byn til en lapp fra lisensmannen. Han som leier et rom her har snakket med han og innrømmet at vi har både canal digital og tv i bruk. Vits å motsette meg det, eller bare betale en lisens og melde tv'en solgt igjen? Før noen griner over at jeg ødelegger tv-tilbudet og at det er sånne som meg som gjør at sesong 14 av "der ingen skulle tru nokon kunne bu" blir produsert, så har jeg ingenting imot å betale for kvalitets-tv. Men når NRK betaler 80 milliarder for å produsere verdens RÅESTE versjon av eurovision songcontest som er garantert glemt innen 3 mnd så kan de faen meg sitte der på styremøtet og runke hverandre i ring mens de tenker på hvor jævla vellykka det var og hvordan alle i hele norge sikkert elsker avgjørelsen deres, men sponsorkroner fra meg får de faen ikke frivillig.
haybimmsen Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Noen som vet om e36 kom originalt med ryggesensor? Sett noen som har det, hadde vært å få til:) å en ting til, driter dere penger gutter?
Kjexx Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Noen som vet om e36 kom originalt med ryggesensor? Sett noen som har det, hadde vært å få til:) å en ting til, driter dere penger gutter? Nei det hadde vært noe. Ikke særlig hygienisk men..
awt Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Noen som vet om e36 kom originalt med ryggesensor? Sett noen som har det, hadde vært å få til:) Jeg har ihvertfall offisiell ettermonteringsanvisning liggende, så den gjorde nok det.
flonoen Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Hehe, nrk er ikke nådige. Skulle i ettertid ønske kompisen min bare sa "ingen kommentar" og lukka døra, men etterpåklokskapens lys osv. Dessuten ser man igrunn rett inn i stua og tven selv med ytterdøra igjen, må få meg sånn frosta film å ha på glasset i døra!
haybimmsen Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Noen som vet om e36 kom originalt med ryggesensor? Sett noen som har det, hadde vært å få til:) Jeg har ihvertfall offisiell ettermonteringsanvisning liggende, så den gjorde nok det. Pm
Kjexx Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Ja det syns jeg du skal. Lisens til nrk er ikke bra, dems meninger om riktig forvaltning er jo helt på jordet.
Fredrik Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Før noen griner over at jeg ødelegger tv-tilbudet og at det er sånne som meg som gjør at sesong 14 av "der ingen skulle tru nokon kunne bu" blir produsert, så har jeg ingenting imot å betale for kvalitets-tv. Men når NRK betaler 80 milliarder for å produsere verdens RÅESTE versjon av eurovision songcontest som er garantert glemt innen 3 mnd så kan de faen meg sitte der på styremøtet og runke hverandre i ring mens de tenker på hvor jævla vellykka det var og hvordan alle i hele norge sikkert elsker avgjørelsen deres, men sponsorkroner fra meg får de faen ikke frivillig. Hehehe... jeg er helt enig, men denne utbasuneringen skulle jeg likt å høre på kav bergensk a la Hans-Wilhelm Steinfeld når han er inspirert/forbannet...
rublings Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Snakker om å kødde med døgnrytmen. Våknet kl 16.00 i går, noe som er vanlig tid pga jeg jobber natt. Ble litt trøtt på kvelden og sovnet rundt kl24.00. Så nå ligger jeg her lys våken og har ligget her siden kl6
Fredrik 90 Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Hahaha Drømte i natt at E34en hadde moderende utstyr som comfort access (keyless go), lyspakke, headupdiplay, navigasjon (der kjørekomputeren sitter ), avblendbart fjernlys OG Idrive Så vidt jeg drømte så var det orginalt fra fabrikken da bilen var ny Nesten litt kjedelig å våkne Selv om jeg har det meste av dette utstyret på E90en så hadde det vært kult på en E34
Anbefalte innlegg