VegarVS Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 da er nye felger bestilt. de lå nede i italia så det tok litt tid, men det er ikke så farlig
VegarVS Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 hehe, ja det kan bli moro.. moro med litt jillere felger enn de kjedelige originalhjula
wicky124 Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 En som ville bytte http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35145519 mot merca mi... haha Påta meg med arbeid..jeg som er så lat... som en eller annen sa... Wicky kjøper deler og får andre til å skru
wicky124 Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Prøver igjen, noen som vet hvordan man kan freshe opp transparent hardplast? Treverket i bilen min er blitt veldig blest eller hva det kalles. Ganske mattet ned. Jeg har prøvd mye forskjellig men uten å lykkes. Legger ved et bilde så dere vet hvilket "treverk" jeg prater om.[ Bilde ] Skrevet lenger opp her men er en ting som funker, våtslip, og klarlakk..MASSE klarlakk..Eller så er det ikke dyrt å kjøpe nøtte-tre plater til disse bilene på finn..de har en blankere finish...Dog er den plata du har den "Kjipeste" og den er ganske matt allerede som ny...
wicky124 Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 En som ville bytte http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35145519 mot merca mi... Hmm.. Den fikk jeg lyst på hvor mye ponnier sitter det i 2.4'n? Edit: 150hk, det var ikke stort Kjøp merca mi, og bytt med han duden etterpå!!
M|Fjeld Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 En som ville bytte http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35145519 mot merca mi... Hmm.. Den fikk jeg lyst på hvor mye ponnier sitter det i 2.4'n? Edit: 150hk, det var ikke stort Kjøp merca mi, og bytt med han duden etterpå!! Da hadde jeg nok beholdt merca
Marius2002 Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Prøver igjen, noen som vet hvordan man kan freshe opp transparent hardplast? Treverket i bilen min er blitt veldig blest eller hva det kalles. Ganske mattet ned. Jeg har prøvd mye forskjellig men uten å lykkes. Legger ved et bilde så dere vet hvilket "treverk" jeg prater om.[ Bilde ] Skrevet lenger opp her men er en ting som funker, våtslip, og klarlakk..MASSE klarlakk..Eller så er det ikke dyrt å kjøpe nøtte-tre plater til disse bilene på finn..de har en blankere finish...Dog er den plata du har den "Kjipeste" og den er ganske matt allerede som ny... Ok, det blir for mye arbeid, men takk til deg og knut_olestad. Jeg orker ikke å demontere alt, SÅ nøye er det ikke. Det var bare om det var et middel jeg kunne bruke på de slik som de står nå. Dette er min bruksbil og vil ikke legge mye tid å krefter på utseende og slikt, sålenge alt teknisk er i orden og at den er fin innvendig(det er jo der man sitter ) Kommer til å rulle på 15" og originalt understell, bare fjerne lakkbobler utvendig så er bilen i tipp topp stand og pensjonistkjørt. Gamlingen som solgte den har brukt castrol-olje siden den var ny da han hadde best erfaring med denne. Igjen takk for tips, men treverket får bare være slik det er og så får jeg heller konse om å holde interiøret rent,pent og ikke minst helt ellers. Edit: Jeg vet jeg kanskje burde vært på et Merce-forum nå, men jeg føler meg mer "hjemme" her på bimmers og siden det er i tulletråden så må det vel gå greit til en viss grad
Fredrik Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Jeg vet jeg kanskje burde vært på et Merce-forum nå, men jeg føler meg mer "hjemme" her på bimmers og siden det er i tulletråden så må det vel gå greit til en viss grad Du er også velkommen i min tråd med Mercedesen. Vi er iallefall et par-tre stykker her inne med relativt bred erfaring når det gjelder litt eldre Mercedes-Benz modeller...
Kvasi Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 46 bmw av tilsammen 254 påmeldt til helgas treff. Blir nok fine greier
Fredrik 90 Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Edit: Jeg vet jeg kanskje burde vært på et Merce-forum nå, men jeg føler meg mer "hjemme" her på bimmers og siden det er i tulletråden så må det vel gå greit til en viss grad Hehe, ja så lenge du ikke påstår at Mercedes er bedre enn BMW så er det greit for meg
Robkill Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Edit: Jeg vet jeg kanskje burde vært på et Merce-forum nå, men jeg føler meg mer "hjemme" her på bimmers og siden det er i tulletråden så må det vel gå greit til en viss grad Hehe, ja så lenge du ikke påstår at BMW er bedre enn Mercedes så er det greit for meg Det vet vi jo
Anbefalte innlegg