rublings Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Vil ha, vil ha!!! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35204666
wicky124 Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Var en gang i tiden i Paris med en på den tiden ganske staselig S-klasse Mercedes. Bulker og riper trengte man ikke å være redd for, da de holdt seg med god avstand unna Til og med rundkjøring rund triumfbuen gikk uten så mye som en svettedråpe Hehe, opplevde litt av det samme. Satt på med onkelen min i hans Suburban der nede, den bilen fikk respekt i trafikken der Svær norsk-registrert yankee med massiv lysbøyle forran gjorde sitt til at selv i enveiskjørte gater så flytta de små Peugeotene seg opp på fortauet Men makan til upraktisk bil i en slik by skal man lete lenge etter, ingen parkerinshus som hadde høyde nok, bare å glemme lukeparkering og mye trange gater med biler på begge sider. Men når det er sagt så var det bare tut og kjør i trafikken da, folk rydda seg greit av veien Hvem sa "size doesnt matter!"
Fredrik Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Hehe, opplevde litt av det samme. Satt på med onkelen min i hans Suburban der nede, den bilen fikk respekt i trafikken der Svær norsk-registrert yankee med massiv lysbøyle forran gjorde sitt til at selv i enveiskjørte gater så flytta de små Peugeotene seg opp på fortauet Men makan til upraktisk bil i en slik by skal man lete lenge etter, ingen parkerinshus som hadde høyde nok, bare å glemme lukeparkering og mye trange gater med biler på begge sider. Men når det er sagt så var det bare tut og kjør i trafikken da, folk rydda seg greit av veien Hvem sa "size doesnt matter!" Men hva er det egentlig folk er redde for og/eller imponert over? Hvis jeg har retten på min side får andre bare flytte seg... uansett hvor stor bil de har. De kjører helt sikkert ikke over meg tenker jeg... det koster mer enn det smaker...
wicky124 Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Dagens latter: Hei! FINN.no har sendt deg en melding på vegne av Nils@pils.no Hadde du ikke hatt på de jævla schtøgge pakkisfelgene så skulle jeg faktisk ha tatt den. Skulle ikke vært lov å ødelegge bilen med noe sånt. Henvendelsen gjelder annonsen med FINN-kode 31402931 Hilsen FINN.no
Erik89 Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Hva ligger bensinen på i Norge nå? under 12kr i Danmark, deilig
Shattered Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Meget fornøyd med å komme opp i religion, men det har sine konsekvenser, det også Klarer ikke komme på hva etikk er xD
knut_olestad Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Dagens latter: Hei! FINN.no har sendt deg en melding på vegne av Nils@pils.no Hadde du ikke hatt på de jævla schtøgge pakkisfelgene så skulle jeg faktisk ha tatt den. Skulle ikke vært lov å ødelegge bilen med noe sånt. Henvendelsen gjelder annonsen med FINN-kode 31402931 Hilsen FINN.no Lukter intelligensen helt hit
dutten Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 huff da.. hørtes ut som mye stress.. bruker selv ipod til og spille av musikk i bilen men ikke fra spotify dog. jeg bruker kun vanlig ipod lader kabelen rett i usb'n på spillern og det funker uten problemer..men noen som vet hvordan jeg kan finne ut hvor store fjørbena på min e30 er? de kom jo i både 45 og 51 men har ikke funnet helt eksakt hvilke modeller som kom med hva.. Jeg har pioneer. storfornøyd med den iallefall denne: http://www.pioneer.eu/eur/products/arch ... index.html
scoot Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Dagens latter: Hei! FINN.no har sendt deg en melding på vegne av Nils@pils.no Hadde du ikke hatt på de jævla schtøgge pakkisfelgene så skulle jeg faktisk ha tatt den. Skulle ikke vært lov å ødelegge bilen med noe sånt. Henvendelsen gjelder annonsen med FINN-kode 31402931 Hilsen FINN.no Mye glupe folk....
Yngvejos Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Var en gang i tiden i Paris med en på den tiden ganske staselig S-klasse Mercedes. Bulker og riper trengte man ikke å være redd for, da de holdt seg med god avstand unna Til og med rundkjøring rund triumfbuen gikk uten så mye som en svettedråpe Hehe, opplevde litt av det samme. Satt på med onkelen min i hans Suburban der nede, den bilen fikk respekt i trafikken der Svær norsk-registrert yankee med massiv lysbøyle forran gjorde sitt til at selv i enveiskjørte gater så flytta de små Peugeotene seg opp på fortauet Men makan til upraktisk bil i en slik by skal man lete lenge etter, ingen parkerinshus som hadde høyde nok, bare å glemme lukeparkering og mye trange gater med biler på begge sider. Men når det er sagt så var det bare tut og kjør i trafikken da, folk rydda seg greit av veien Hvem sa "size doesnt matter!" Man kan oppnå samme effekten ved å holde ekstra høy fart. Selv en liten e30 kan bli skremmende nok hvis harstigheten er stor nok.
wicky124 Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Duden har vel ikke penger anyway...trygda jævel...
VegarVS Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35451242 av en eller annen grunn har jeg blitt litt småforelsket i disse bilene..
Fredrik Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Duden har vel ikke penger anyway...trygda jævel... Men har du originalfelgene? Jeg er rimelig sikker på at bilen er lettere å selge med felger som er litt mer moderate og tidsriktige. Slik den fremstår nå er det litt for tydelig at bilen (altså Mercedesen) er "ungdomskjørt"...
Jordfræsar Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Da kommer Siri (som på iPhone) til BMW (+ andre bilmerker.) Nææææjs.
Anbefalte innlegg