Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Enkelte folk altså.. Sendte sms på en bil, får beskjed at noen noen nye deler må skaffes. Jeg spør hvilke deler, så får jeg til svar. "kom å se selv". snakk om

Å selge bil asså..

Jeg har aldri svart på en eneste sms når jeg har solgt bil. Hvis ikke folk er så interresert at de gidder å ringe så får noen andre kjøpe den i stedet. Gidder ikke å drive å chatte med x antall stk i evigheter..

Skrevet

Hmm.. Litt enig,MEN! Om man virkelig vil selge bilen bør man faktisk være såpass at man kan svare på melding. Er greit å ha på melding slik at man har det nedskrevet og ikke glemmer ting som kan være viktig..

Skrevet
1-0 til russland.... Lurer på om polen har noe å svare med i andre omgang...

Ååååjada ;)

Ja det har de, og det så til de grader også. Overraskende fin fotball fra de to østblokklandene :D

Jaja... 1-1

Skrevet
Sett dem på bilen i sverige så slipper du å betale inn i norge i hvertfall :P

Da må man jo betale i Sverige, tror de har ganske lik skatte/momssats?

Skrevet
Enkelte folk altså.. Sendte sms på en bil, får beskjed at noen noen nye deler må skaffes. Jeg spør hvilke deler, så får jeg til svar. "kom å se selv". snakk om

Å selge bil asså..

Jeg har aldri svart på en eneste sms når jeg har solgt bil. Hvis ikke folk er så interresert at de gidder å ringe så får noen andre kjøpe den i stedet. Gidder ikke å drive å chatte med x antall stk i evigheter..

+1 ... Er du interessert så ringer du.

Skrevet
Bare jeg som er under 180 her..? :P

Jeg er 1,74 høy og trives med det, da passer jeg lett bak rattet på de fleste biler og har alltid grei benplass. Trening er jeg forøvrig glad i, liker å holde meg i form og trener styrke ca 3 til 4 ganger i uka :)

Ang han politikeren som ser ut som ei kjerring så synes jeg det hele bare er flaut for oss som stemmer Frp. Er dessverre alt for mange løskjefta idioter og tullinger i det partiet selv om de har en fin politikk.

Skrevet
Selv trener jeg mellom 3 og 5 ganger i uka, avhenger av hvor mye skoledritt jeg har, men jeg trener alltid minst 3 ganger i uka. Jogging, styrke, utholdenhet, jogging. Tungt, det skal jeg ikke nekte på. Men er det verdt det? Helt klart! Har en stabil vekt på så mange kilo at vekta sprekker, mye mer muskler og gått ned masse rundt bilringene. Men de er der enda da :(

Trener ca det samme jeg og. En ting som og er viktig er å trene fokusert på 2-3 muskelgrupper per økt for å få best uttelling av treninga. Styrke annhver dag og løpe de andre dagene er veldi bra :) Løping den flate magen kommer av :P

Er ikke den minste jeg heller :P 190 og 95 kg

Jeg er 192 og 95,7 kg. :) Trenger å trene litt jeg og.

Pusling! 186cm -> 106 kg :lol:

Skrevet

Å selge bil asså..

+1 ... Er du interessert så ringer du.

Ringer du, har du ingenting skriftlig.

Jeg holder all kommunikasjon på mail ved kjøp av bil.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...