Shattered Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Fikk svar i natt av han idioten, leste litt av det. Han ror seg vekk, antakelig går han hele veien rundt grøten, som alle politikere gjør
M|Fjeld Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Du har et poeng Fredrik! Får jobbe meg opp noen kroner, kjøpe meg billig småbruk rett over grensa og handle en m3 så fort det lar seg gjøre Ny jobb som går på 2uker skift, så da er et ett fett hvor man bor, klager ikke
[space] Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 En av de som holder til i lokalet innenfor Konows bilpleie har en strøken w124 MB E60 AMG. Tror han har større felger enn dette. Så skikkelig mafia ut! Fikk den "Vil ha" følelsen med en gang jeg så den trille inn der Ut fra det jeg kan se har den en 6 liter V8 på 376hk. Sweet
wicky124 Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Dette er en replika, tro det eller ei...http://www.blocket.se/vi/40612556.htm?ca=21 Ford basert Ferrari Så jævli.. Lurer på hvordan de får det til. Må være ferrari karosseri på den vel? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Jeg vil ha slik ford!
wicky124 Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 ":azprmzy2]En av de som holder til i lokalet innenfor Konows bilpleie har en strøken w124 MB E60 AMG.[ Bilde ] Tror han har større felger enn dette. Så skikkelig mafia ut! Fikk den "Vil ha" følelsen med en gang jeg så den trille inn der mener den ruller på 20toms felger..grom bil med VELDIG høy må-ha-faktor..
[space] Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Jeg sto rett på innsiden av porten der når den gled inn. Allerede når den hadde fremhjulet innenfor porten tenkte jeg "Shit! Den var strøken!" w124 kan rett og slett bli skikkelig fine! Hva er prisen på et ok eksemplar? (Da med litt mer moderat motor)
wicky124 Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Moderatmotor as in....? E500 i god stand ligger fra ca 200k og oppover..ett par eksemplarer har blitt solgt for 400k i norge...
Fredrik Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 ":33ahsnyn]En av de som holder til i lokalet innenfor Konows bilpleie har en strøken w124 MB E60 AMG.[ Bilde ] Tror han har større felger enn dette. Så skikkelig mafia ut! Fikk den "Vil ha" følelsen med en gang jeg så den trille inn der Absolutt en kul bil. Den vil jeg også ha... nesten 400 HK er alltid morsomt. Tenk at denne bilen kostet godt og vel 180000 DM i 1993/94. Dette tilsvarte ca. 750000 norske kroner på den samme tiden... eller ca. 1,1 million kroner i Tyskland (uten norske avgifter) overført til dagens pengeverdi. For å trekke en parallel... dagens Mercedes-Benz SLS AMG koster i Tyskland 187000 Euro. Dette tilsvarer ca. 1,4 millioner kroner (uten norske avgifter)...
wicky124 Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 sykt dyr bil egentlig med tanke på at en tilsvarende bil nå sikkert koster mindre?
Yngvejos Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Er 194 høy og vekta er for øyeblikket 82kg, generelt i ganske dårlig form, ikke akkurat spretten av meg og jeg sliter noe vannvittig med ryggen, nå er jobben jeg har nå en real ryggdreper, for mange utenforstående sitter vi ved et bord i sola, skjøtebil eller telt og sveiser fiber, men er faktisk helt forferdelig for ryggen. Løfting av kumlokk osv. Samtidig som man holder en veldig statisk stilling på ryggen veldig lenge(gjerne 2-3 timer i slengen) så står man litt bøyd over skjøtebordet, for så tilslutt å løfte på plass et kumlokk. Har vel ingen kollegaer over 23 som ikke går til kiropraktor en gang i uka. Elektro, automasjon, telecom etc er drepen for ryggen. Det var ytterst skjeldent at jeg fikk jobbe i en ergonomisk posisjon når jeg jobbet som elektriker. Ble alltid jobbende høyt, lavt og/eller på trange steder. Jeg byttet heldigvis yrke før det begynte å tære på helsa. Nå sitter jeg på kontor mesteparten av arbeidsdagene, men har også litt fysisk arbeid utendørs i blandt så jeg ikke stivner helt til forran pcen.
ls44mm Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 w124 e500 er boss Sammtidig w140 s500. Synes ikke 12 kler w140 like bra. Heller oppi en w220, men så er w220 ikke like feit som go gammal w140 <3
Shattered Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Copy paste Klarer ikke copypaste så mye på telefonen :/ Jeg har fått flere private meldinger fra mennesker som har tanker om denne saken. I den forbindelse tenker jeg å skrive ett felles svar til alle. For det første, hver gang vi har diskutert temaet overvekt og helse på dette forumet, så har man øyeblikkelig blitt overstrømt av argumenter om at sykdom er skyld i at mange er overvektig. Jeg valgte derfor å ekskludere gruppen syke fra debatten, og fokusere utelukkende på friske mennesker som velger å leve en gitt livsstil som fører til overvekt over tid.Ingen våkner en morgen og får sjokk når de ser seg i speilet og oppdager at de er blitt 140 kg. Dette skjer over tid, lang tid, og man har alle muligheter til å snu kursen før det går så langt. Likevel er det mange som velger å ikke gjøre noe med det, for de bryr seg gjerne ikke om den slags. Jeg er opprørt over dobbeltmoralen i samfunnet, noen grupper er sosialt akseptert som mobbeoffer, mens andre er fredet. Ta for eksempel blondiner... det er helt ok å si at blondiner er dumme. Hvorfor er det ingen som sier, Stopp en halv... ikke kjem alle over samme kam? Når noen poster bilder av modeller, så er man kjapt ute med å påpeke at de er for tynne, har falsk kropp, er ekkel overfladisk, osv. Her er det også helt i orden å generalisere, stereotype og ilegge dem personlighetstrekk, utelukkende basert på utseende. Det er også mange som mener å hevde at feite folk er gode på innsiden. Javell? Så det finnes ingen feite drittsekker i verden? Spennende tanke. Jeg valgte å gå hardt ut mot en fredet gruppe som fraskriver seg ethvert ansvar for sin overvekt. I utgangspunktet er det helt i orden, det betyr ikke så mye, men jeg er sikker på at om jeg hadde sagt at blondiner er dumme, modeller er overfladiske, røykere er skyld i egen lidelse, osv, så hadde folk nikket og klikket liker og sagt: HELT ENIG. Alle grupper har følelser, det er aldri mindre alvorlig å mobbe noen for å være for tynn, for brun, for høy, for lav, for dum, osv. Dette ønsker jeg blandt annet å få fram i denne debatten. Jeg valgte en ordlyd og ett tema som var nøye planlagt. For det første, ekskluderer du sykdom som årsak for gruppen fete du snakker om, så står man igjen med en mindre gruppe, men som bør være ansvarlige. For det andre så valgte jeg å snakke spesifikt om menn, fordi menn kan ikke bli gravide, og graviditet er ett viktig argument i debatten om overvektige kvinner. Du kan fokusere på ordlyden og henge deg opp i den, eller du kan lese mellom linjene og se at det er en vesentlig sammenheng her. Vi har lenge gitt røykeren ansvaret for egen sykdom, vi har skubbet dem ut av samfunnet, forvist til egne plasser. Vi har plastret advarsel på det farlige produktet de suger i seg og det er ikke tvil om at det dødelig. Jeg spør: Hvorfor er det slik at det ikke er advarsler på burgere fra fastfoodkjeder? Hvorfor er det ikke advarsler på snop? (bilder av råttne tenner og stor overvekt). Osv. Ser man på dette på en større skala, havner vi inn på regjeringens politikk. De velger å ikke gi etter for "kiwi-modellen", billig sunn mat, dyr usunn mat. Husk at de fattigste i samfunnet har store nok problemer som det er, at de ikke har råd til å spise annet enn usunn mat, grunnet pris, skaper tilleggsproblemer. Dette er utelukkende statens ansvar. Her har man bommet totalt. Pengene er blitt brukt til forebyggende arbeid, men hadde man benyttet "tobakksmodellen", så hadde det kanskje fungert tilsvarende, rekruteringen til tobakksrøyking er kraftig redusert etter at alle disse "merkelige" tiltakene ble satt i verk.
wicky124 Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 w124 e500 er boss Sammtidig w140 s500. Synes ikke 12 kler w140 like bra. Heller oppi en w220, men så er w220 ikke like feit som go gammal w140 <3 W140 er nice om det er V140 600 W220 er rått, men ikke like tøft som en gammal `140 nei... Er selv på utkikk etter en halv-erstatter for E65 etterhvert og heller mer og mer mot s-klassen...får mye bil for pengene kontra prisen...
Tzunami Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 http://e24.no/bil/saab-kjoeper-kunngjoe ... g/20241541 Kanskje vi får se en ny versjon av 9-3 viggen afterall? :
Anbefalte innlegg