Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda jadda!!! Begynte med denne på PC'n. Ble fort satt opp på Apple TV over BOSE anlegget. Fy faen så rått! Thanks Kvasi. :-)

Skrevet

Det er flott det når man har gjort avtale med snekkerne at man skal jobbe selv på huset mens de er på ferie, også har nautskallene tatt med seg byggstrømmen :evil: Da var det bare å bryte seg inn i strømboksen til nabotomta med hjelp fra verktøyet i E34en og "rappe" litt strøm derfra :wink:

Skrevet

fox23012closecrop.jpg

:shock: Var 2 cm fra å meie ned en rev i natt når jeg kjørte noen kompiser hjem fra byen.

Så plutselig bare to lysne øyner rett rundt en sving og gjorde en brå manøver unna for å ikke kjøre ned stakkaren. Ikke greit å være rev i et urbant miljø

Skrevet
Med "fish" som brukernavn, så måtte jeg jo ha en t-shirt som passet til nick'et. :-)

[ Bilde ]

Kom i posten her om dagen.

Slo likegodt til med beltespenne også :-)

[ Bilde ]

Så deg i går med t-skjorten ;):-o

På Bilsalongen da? Hadde bilen på service der.

Skrevet

Skulle vaske bilen idag, når jeg skulle spyle panseret fant jeg en halvmeter lang ripe som har gått igjennom lakken... SYKT irriterende at folk ikke kan la andres ting være i fred...

Skrevet
Med "fish" som brukernavn, så måtte jeg jo ha en t-shirt som passet til nick'et. :-)

[ Bilde ]

Kom i posten her om dagen.

Slo likegodt til med beltespenne også :-)

[ Bilde ]

hahahah, nice :D lurer på om jeg må lage meg hermanoo t shorte og skilter for utstilling :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...