Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som vet hva lister rundt vinduer heter på engelsk? Vet ikke om det er noe ord for det på norsk, engang, jeg :P

Er alltid ett eller annet mas om lister fra deg...

Ja, neste jeg skal mase om er VG-lista. :roll:

er det snakk om pyntelister eller gummilister ?

Blanke lister heter window chrome trim, er det gummi så heter det vel window rubber seal

Takk :)

Da fant jeg det jeg er ute etter :headbang: Må bare sjekke at det er til begge sider av bilen, haha!

Skrevet

Kommer helt ann på hvem vei flyet går det vel ;) hadde gjerne ventet på et fly som gikk feks til Gran canaria nå gitt

Skrevet
Greit passelig kjedelig og sitte på Gardermoen og vente på flyyy... Bahh...

Jeg ble utsatt for det samme i forgårs. Ventinga på Gardemoen og i Frankfurt tømte batteriet på laptopen. Og der satt jeg på en 6 timers flytur til Abu Dhabi uten strøm på pcen med ett skilt forran meg hvor det sto "Wireless hotspot". #-o

Skrevet
Greit passelig kjedelig og sitte på Gardermoen og vente på flyyy... Bahh...

Jeg ble utsatt for det samme i forgårs. Ventinga på Gardemoen og i Frankfurt tømte batteriet på laptopen. Og der satt jeg på en 6 timers flytur til Abu Dhabi uten strøm på pcen med ett skilt forran meg hvor det sto "Wireless hotspot". #-o

Heldigvis bra batteri på MAC`en.. Er vel sjans og lade også en eller annen plass.. bare 1t.15min igjen nå. SÅ blir vel litt venting i Copenhagen sikkert.. Fått handla billig snus da om ikke annet ;)

EDIT: Samt at jeg har fått ringt på en E30 ;)

Skrevet

Har fått dilla på RC. Kjøpte en Traxxas Slash Ultimate for noen dager siden. Sykt morsom og rimelig hobby i forhold til fullskala. Regner med det er flere her som driver med RC?

Skrevet

nei har ikke fått meg no e38 enda dessverre... tviler på at det blir no e38...i need ESTATE WAGON... im now officially a woksen person!

Og fotbrekk / el-brekk på knapp er bestest i verden!

Skrevet
nei har ikke fått meg no e38 enda dessverre... tviler på at det blir no e38...i need ESTATE WAGON... im now officially a woksen person!

Og fotbrekk / el-brekk på knapp er bestest i verden!

Har du kjøpt deg hund siden du skal ha deg kassebil?

Var det forresten el-brekk på E65en?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...