Shattered Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Noen som vet hva lister rundt vinduer heter på engelsk? Vet ikke om det er noe ord for det på norsk, engang, jeg Er alltid ett eller annet mas om lister fra deg... Ja, neste jeg skal mase om er VG-lista. er det snakk om pyntelister eller gummilister ?Blanke lister heter window chrome trim, er det gummi så heter det vel window rubber seal Takk Da fant jeg det jeg er ute etter Må bare sjekke at det er til begge sider av bilen, haha!
Jørgen Lie Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Greit passelig kjedelig og sitte på Gardermoen og vente på flyyy... Bahh...
Marius2002 Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Fotbrekk er noe av det mest geniale som er laget til bil. Hvorfor har ikke BMW fotbrekk?
Tom K Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Kommer helt ann på hvem vei flyet går det vel hadde gjerne ventet på et fly som gikk feks til Gran canaria nå gitt
Tom K Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 fordi fotbrekk er for gamle gubber som ikke har krefter i armene,
Yngvejos Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Greit passelig kjedelig og sitte på Gardermoen og vente på flyyy... Bahh... Jeg ble utsatt for det samme i forgårs. Ventinga på Gardemoen og i Frankfurt tømte batteriet på laptopen. Og der satt jeg på en 6 timers flytur til Abu Dhabi uten strøm på pcen med ett skilt forran meg hvor det sto "Wireless hotspot".
Marius2002 Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Håndbrekk er stygt og tar stor plass! Nei fotbrekk er tingen, med mindre man har elektrisk brekk(knapp bare).
Jørgen Lie Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Greit passelig kjedelig og sitte på Gardermoen og vente på flyyy... Bahh... Jeg ble utsatt for det samme i forgårs. Ventinga på Gardemoen og i Frankfurt tømte batteriet på laptopen. Og der satt jeg på en 6 timers flytur til Abu Dhabi uten strøm på pcen med ett skilt forran meg hvor det sto "Wireless hotspot". Heldigvis bra batteri på MAC`en.. Er vel sjans og lade også en eller annen plass.. bare 1t.15min igjen nå. SÅ blir vel litt venting i Copenhagen sikkert.. Fått handla billig snus da om ikke annet EDIT: Samt at jeg har fått ringt på en E30
Odd-M Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Har fått dilla på RC. Kjøpte en Traxxas Slash Ultimate for noen dager siden. Sykt morsom og rimelig hobby i forhold til fullskala. Regner med det er flere her som driver med RC?
Kjexx Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36613566 Du som kjøpte wicky?
Tzunami Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 hmm... kanskje jeg skal se på e38 som vinterbil? hmm
S.Hafsmo Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Fotbrekk er noe av det mest geniale som er laget til bil. Hvorfor har ikke BMW fotbrekk? Jeg har fotbrekk.
wicky124 Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 nei har ikke fått meg no e38 enda dessverre... tviler på at det blir no e38...i need ESTATE WAGON... im now officially a woksen person! Og fotbrekk / el-brekk på knapp er bestest i verden!
S.Hafsmo Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 nei har ikke fått meg no e38 enda dessverre... tviler på at det blir no e38...i need ESTATE WAGON... im now officially a woksen person!Og fotbrekk / el-brekk på knapp er bestest i verden! Har du kjøpt deg hund siden du skal ha deg kassebil? Var det forresten el-brekk på E65en?
Anbefalte innlegg