awt Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Jaja, det kunne vært verre, hun kunne f.eks. vært fra Oslo. Kopervik da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Det er helt sant. Bor i Kopervik for øyeblikket, får se hvor på øya vi ender opp når vi finner ett brukende hus (les: dobbel garasje). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Hva fa..? Jeg er fra Oslo, men jeg var smart nok til å finne meg en skikkelig deilig dansk dame fra landet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Det er helt sant. Bor i Kopervik for øyeblikket, får se hvor på øya vi ender opp når vi finner ett brukende hus (les: dobbel garasje). Det er bare til å slå til. (Idiotisk dyrt og elendig annonse forøvrig.) Godt du har riktige prioriteringer ihvertfall. Fredrik: Tror jeg hadde valgt hvilken som helst dansk by foran Oslo anytime. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Jeg tror du overvurderer lønna som MWD. Må nok 2-3 mill ned i pris. Lite lysten på å bo meg ihjel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Jobber du ikke i Nordsjøen da? (Neida, er ikke lei av den kommentaren..) Støtter deg der. Du får nok et ganske greit hus med det "budsjettet" rundtom her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Gud så flaut. Skulle parkere CRXen (rygge den på plass) i fellesgarasjen, så kom det en annen bil rett bak, også var jeg ikke helt på den rette plassen før rygging + masse dugg på sideruter og speil... Tidenes kløneparkering, måtte justere på bilen 2-3 ganger for å få den inn Ikke alltid lite lett med sportsdekk og bil uten servo First world problems... MEN! Hadde det jævlig gøy på kjøreturen da ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Jobber du ikke i Nordsjøen da? (Neida, er ikke lei av den kommentaren..) Støtter deg der. Du får nok et ganske greit hus med det "budsjettet" rundtom her. Er vel ikke bare bare å bli Åkrabu heller Visse kriterier for å bo der uten å få pryl!hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Er nok dessverre ganske så kjedelig og fredelig her for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 bor delt i haugesund selv framover(nærme øya iaf ) noe aktiv bmw klubb her nord for fjorden? er nå noen treff i året sør for fjorden hvor jeg er ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Det er en Facebook-gruppe som heter BMW lokalt der det av og til annonseres lokale treff. Ellers vil det være BMWCCN Rogaland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Nei, får legga seg da ! opp litt over kl 04:00 i morgen. jobbe noen timer så se om jeg rekker detta BMW CCN treffet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Ja, det burde egentlig ikke være lov mtp hvor ok den er karosserimessig. Derfor jeg venter i det lengste i håp om at noen handler den hel Forøvrig veldig fin 325i du har, veldig korrekt i mine øyne Ikke sant! det er bra ^^ Takk for det! Kommer seg synd den må brukes i vinter RS; Er du her i området? Jeg så bilen din parkert på bardufoss Markus! Saaaaatannnn den er fin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Imponert over kilometerstanden til denne. Så vidt jeg har fått med meg pleier Alfa å kollapse etter 100k http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37577812 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Imponert over kilometerstanden til denne. Så vidt jeg har fått med meg pleier Alfa å kollapse etter 100k http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37577812 Så er det jo skiftet motor også da Tøff bil med stilige fargekombinasjoner, hadde den bare vært litt mer strøken så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg