wicky124 Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 hehe flonoen...drekke midt på dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Har ikke drukket siden jeg kom hjem fra oktoberfest og var sengeliggende i flere dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Galaxy s3 er vel mobil i samme forstand som ipad og en laptop er mobil, den er flyttbar. Haha. Samme tenker jeg. Planen var å kjøpe S3, men ombestemte meg fort når jeg fikk prøvd den. Slitsomt å måttte bruke 2 hender for å trykke på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 ferdig på jobb, digg! da får man dra og kjøpe xbox, siden jeg allerede har bestilt Forza Horizon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Galaxy s3 er vel mobil i samme forstand som ipad og en laptop er mobil, den er flyttbar. Haha. Samme tenker jeg. Planen var å kjøpe S3, men ombestemte meg fort når jeg fikk prøvd den. Slitsomt å måttte bruke 2 hender for å trykke på den greit med multitasking... bestilte akkurat Nokia Lumia 920 i rød, skal også ha sånn FatBoy ladepute til den. Tror det blir litt kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Induksjonslading? Kommer det endelig for fullt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 greit med multitasking... bestilte akkurat Nokia Lumia 920 i rød, skal også ha sånn FatBoy ladepute til den. Tror det blir litt kult. Den vil jeg også ha. Nå har jeg hatt en Lumia 710 i noen måneder og jeg må si at jeg er imponert over både telefonen og Windows Phone... spesielt Windows Phone... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Tror min neste telefon blir windows phone, bare for å få litt forandring. iOS er helt knall til midt bruk, men man vet jo ikke hvordan alternativene fungerer før man prøver de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Tenkte at jeg skulle gå over til Samsung S3 etterhvert, men skal se hvor lenge jeg overlever med iPhone4'n har hatt den siden den kom ut i england, og i 1 år og 1-2 måneder med knust skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Jeg bytta skjermen og bakplata i forigårs på min, gikk til helvette i tyskland. 1400 kosta det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Tror min neste telefon blir windows phone, bare for å få litt forandring. iOS er helt knall til midt bruk, men man vet jo ikke hvordan alternativene fungerer før man prøver de. Jeg bruker min Lumia 710 som arbeidstelefon og det som virkelig er imponerende er hvor smidig integrasjonen mot Windows Office er. Ulike dokumentformater fra Word, Excel og f.eks PDF filer kan åpnes og jobbes med absolutt helt sømløst. Det er bare utrolig smidig... aldri ekstra venting eller hakking... alt bare flyter silkemykt uansett hva man ellers belaster telefonen med som f.eks Spotify, mails og div. andre apper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Jeg bytta skjermen og bakplata i forigårs på min, gikk til helvette i tyskland. 1400 kosta det. Ja vet, koster ikke så mye, selv om det er en del iforhold til hva en ny koster da men jeg er lat sånnsett, har gjort det flere ganger på 1.gen 3g og 3gs, men 4'n kødda jeg til på lillebroren min sin, så føler ikke for å gjøre det, da jeg er så vandt til at den er knust, så bryr meg egentlig ikke lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Oslo har igjen fått ny bokstavkombinasjon på bilskilta sine. Så en ny Chevy Tahoe med DP xxxxx skilter utenfor butikken her i stad Var jo ikke lenge siden det var DN synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 byttet til dp for et par uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg