Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tar ikke risikoen.. Dama kjører meg uansett til jobb og henter meg igjen når jeg er ferdig, ellers er det enten hun eller kompisser som kjører resten så er ikke så gale. Har bare tatt buss 4-5ganger så langt..

Jeg mista lappen i 3mnd engang...aldri tatt så mye taxi i mitt liv as... :lol:

Snek meg forøvrig til å kjøre bil uten lappen EN eneste gang (dagen før jeg fikk lappen tilbake) og ble faktisk stoppet av politiet.... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm... Livet handler om å redde sin egen rass...

Ja, men slik behøver det ikke å være bare vi er mange nok som ønsker et mer solidarisk samfunn. Jeg er ganske lei av at noen tror at f.eks amerikanerne har patent på fremtiden. Det har de definitivt ikke selv om jeg faktisk er veldig glad i både USA og amerikanere i alminnelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drrrn.jpg

Kan være behjelpelig med regnr og navn på eier hvis noen skulle være interessert i denne... Er ingen 316! :wink:

Har tatt et bilde til for snart en mnd siden, og bilen står parkert på samme sted med samme vinkel på hjulene. Bevisene taler for at bilen har stått rolig hele tiden! :wink:

Privatetterforsker M. Dammen til tjeneste, anytime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Kan være behjelpelig med regnr og navn på eier hvis noen skulle være interessert i denne... Er ingen 316! :wink:

Har tatt et bilde til for snart en mnd siden, og bilen står parkert på samme sted med samme vinkel på hjulene. Bevisene taler for at bilen har stått rolig hele tiden! :wink:

Privatetterforsker M. Dammen til tjeneste, anytime.

Hehe, Mads! :D 325ix'en trenger hjelp, stakkars, så kaldt! :o:shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...