Nytern Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Halvt bra du liksom, Kvasi! Halve slekta mi bor på Røst, blir ikke mer hardcore enn det Apropos teite telefoner, jeg ble oppringt av "Carma Bil" i dag. En shady bruktbilforhandler ifølge google.. Etter å ha googlet sjappa ringte jeg tilbake, det viste seg at de ville selge 1-serien min på kommisjon.. For skarve 12500kr kunne de hjelpe meg med å selge den. De forventet altså at jeg skulle kjøre 50mil tur/retur for å levere bilen i håp om at dem skulle klare å selge den for meg. Tilslutt sa jeg at da kunne jeg liksågodt bare senke prisen med 12500kr og selge den på dagen selv, men neida.. Jeg måtte skjønne det at INGEN kjøper bil på det private markedet nå til dags, jeg kunne bare glemme å få solgt den på egenhånd Så da spurte jeg da, er det virkelig så mye lettere å selge bil via en sjappe som gir meg googlesøket fra helvete? Folk er tydeligvis veldig misfornøyde med denne forhandleren. Det fikk jeg ikke svar på, MEN! De skulle vaske bilen min helt gratis! Fikk ca akkurat svart at 12500kr ikke er mye gratis før samtalen ble brutt.. Så da vet dere det, får dere tlf fra ei koselig berte fra Carma Bil.. Legg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Husker en ringte fra kanal digital i sommer. Skulle snakke med kjærringabå få ho til å utvide kanal pakka. Ringte 2 ganger i uka. Siste gangen sto jeg i kø for å kjøpe autopass. Da sa jeg rett og slett at om dere ikke slutter å ringe nå nå som vi har sagt gang på gang at vi ikke er interessert kommer jeg inn å setter fyr på hele jævla canal digital. Så kan dere dra til helvete. Hyller deg! feil på linken til e39'n i signaturen din eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Får si som en kollega sier når de ringer han "ikke forstå Norsk, snakke med min fetter" også "Jai heller ikke snakke Norsk, snakk med min bror" osv Faren til en kompis svarer bare at "Nei Finn han gikk bort på Onsdag dessverre", da ringer de aldri igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Jeg registrerte meg på brreg.no, og slipper slikt tullball. Ellers svarer jeg som regel på spørreundersøkelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Hovedproblemet er at det er lov å ringe gamle og/eller eksisterende kundeforhold, selv om man har reservert seg. Løsningen er derfor å ha veldig få kundeforhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Husker en ringte fra kanal digital i sommer. Skulle snakke med kjærringabå få ho til å utvide kanal pakka. Ringte 2 ganger i uka. Siste gangen sto jeg i kø for å kjøpe autopass. Da sa jeg rett og slett at om dere ikke slutter å ringe nå nå som vi har sagt gang på gang at vi ikke er interessert kommer jeg inn å setter fyr på hele jævla canal digital. Så kan dere dra til helvete. Hyller deg! feil på linken til e39'n i signaturen din eller? Fuck.. Fikset det nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Jeg har så skrekken for å bli avvist at jeg ikke tør å svare på spørreundersøkelser i frykt for at den skal slutte "prematurt" Får alltid en litt trist følelse inni meg når jeg kun rekker å svare på etpar spm i en undersøkelse som på forhånd er opplyst til å være ganske omfattende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Noen som ser på nrk2? Fuck usa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Halvt bra du liksom, Kvasi!Halve slekta mi bor på Røst, blir ikke mer hardcore enn det Var selvsagt en spøk, men det skjønte du jo At Røst er hardcore ja, når man ror en halvtime for å få seg mener man bissniss så det er nok mer enn en tilfeldighet at du finnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Ser på et engelsk bilprogram nå der to lag skal kjøpe hver sin bil og tjene penger på å selge den i deler. Hver eneste gang man ser en bil har de klart å prestere å sladde logoen til bilen, selv om de hele tiden sier hvilken bil det er. Fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Jeg er en innlandsfjott og jeg må stortsett alltid ro i mer enn en halvtime for å få meg noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Fin dag.. Alle penga på brukskontoen har forsvunnet og de er ikke å finne... Ikke er trekket oppført noe sted på nettbanken min heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Nyter'n: Jeg kan faktisk skrive under på at det er vanskelig og selge bil privat for tiden. Med det mener jeg hvertfall relativt nye biler. Solgte akkurat 2012 Skodaen min og måtte langt under hva forhandlerene ligger bilene ut for før jeg fikk en eneste henvendelse. Surt når jeg ser at vesentlig billigere biler med mindre utstyr, eldre årsmodell og lengre km blir lagt ut for mer enn jeg gjør og de blir solgt lenge før min. Kun fordi det er forhandler. Om dette gjelder for Carmabil vet jeg ikke, men det er noe sannhet i det de sier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Fin dag.. Alle penga på brukskontoen har forsvunnet og de er ikke å finne... Ikke er trekket oppført noe sted på nettbanken min heller.. Postbanken? Opplevd å gå fra et betydelig femsifra til minus uten å ha brukt ei krone sjøl, og så finne de på plass etpar dager senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 DNB, jævlig irriterende da en hel del av kronene helst skulle vært overført igår!!! Får ringe imorgen og spørre etter dem, har ikke tid til slikt tullball. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg