Erik89 Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Som regel er den musikken værre enn vanlig ringelyd
Hawkon88 Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Heeelt dritt.. Sitter å venter på fedex sin kundesupport, og må høre samme sangen begynne og bli avbrutt hvert 20sek.. 15min, and still going..
Robkill Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Har ennå gleden av å ha lappen, og hatt den sammenhengende fra dag 1. men at jeg kommer til å miste den en gang? joda, det skjer nok! Gjelder bare å være på rett sted til feil tid!
Tzunami Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Har vært på feil tid men på rett sted, eller møtt på riktig folk iallefall
Kjexx Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Lurer på hvem som fikk den geniale ideen om at det var bedre å høre på musikk som venteunderholdning istedet for vanlig ringelyd i telefonsupport? Er vel fordi de ikke vil ha kunder.
Hawkon88 Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Er for å unngå mye kostnader på kundesupport..
Alpejohn Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Miste lappen 2 mnd før prøvetia gikk ut..... #den følelsen! Jeg var på feil sted til feil tid på døgnet i regnvær.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Fredrik 90 Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Hehe! Da har byggmestern som har bygd huset måtte bite i det sure eplet å utbetale dagbøtter på 43 000,- kr samt halvere samtlige fakturaer Skulle bare mangle når de setter opp et hus med så mye feil og forsinkelser som det har vært, inngangsdør montert opp ned(!), ventilasjonsrør som går i veien for vann rør, snekkere som borer seg rett igjennom vannrør og pipe som er skeiv Jeg har stått på mitt og har sikkert til tider vært noe forbanna på telefon, men det er bra alt ordner seg Dagens lille personlige seier
wicky124 Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Hehe! Da har byggmestern som har bygd huset måtte bite i det sure eplet å utbetale dagbøtter på 43 000,- kr samt halvere samtlige fakturaer Skulle bare mangle når de setter opp et hus med så mye feil og forsinkelser som det har vært, inngangsdør montert opp ned(!), ventilasjonsrør som går i veien for vann rør, snekkere som borer seg rett igjennom vannrør og pipe som er skeiv Jeg har stått på mitt og har sikkert til tider vært noe forbanna på telefon, men det er bra alt ordner seg Dagens lille personlige seier Seriøst!? Hvordan klarer ett firma å gjøre så mange feil? Nesten så jeg hadde vært redd for å bo der etter endt bygging...
FredrikE24 Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Hehe! Da har byggmestern som har bygd huset måtte bite i det sure eplet å utbetale dagbøtter på 43 000,- kr samt halvere samtlige fakturaer Skulle bare mangle når de setter opp et hus med så mye feil og forsinkelser som det har vært, inngangsdør montert opp ned(!), ventilasjonsrør som går i veien for vann rør, snekkere som borer seg rett igjennom vannrør og pipe som er skeiv Jeg har stått på mitt og har sikkert til tider vært noe forbanna på telefon, men det er bra alt ordner seg Dagens lille personlige seier Seriøst!? Hvordan klarer ett firma å gjøre så mange feil? Nesten så jeg hadde vært redd for å bo der etter endt bygging... Jeg er ikke sjokkert, er utrolig mye dårlig håndtverk og går om dagen.. Jeg har sett mye!
SofaKingFresh Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Å sette døra opp ned er nesten som om en bilfabrikant skulle satt seg i sjåførsetet, snudd seg 180grader som om det var en kontorstol, og plassert rattet i baksetetryggen.
Dirty Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Hvordan måler man splines? er denne 29 eller 35mm ?
Anbefalte innlegg