Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kulde er irriterende! Spesielt siden jeg kunne tenkt meg en tur til butikken nå :P

http://youtu.be/ilPg2QyManI

Hvor mange runder med gløding tok du? Blir igrunn bare verre og verre jo mer du kinner og dieselen ikke er varm nok. Ryker dog som en båten når den skal startes i minusgrader :D

Sleng en liten varmovn på et passende sted, ikke mye som skal til før den fyrer ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kulde er irriterende! Spesielt siden jeg kunne tenkt meg en tur til butikken nå :P

http://youtu.be/ilPg2QyManI

Hvor mange runder med gløding tok du? Blir igrunn bare verre og verre jo mer du kinner og dieselen ikke er varm nok. Ryker dog som en båten når den skal startes i minusgrader :D

Sleng en liten varmovn på et passende sted, ikke mye som skal til før den fyrer ^^

Gløda fire ganger første gangen, men hjalp ikke stort :P Satte den på lading da det ble litt lite futt i batteriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva de på gymmen tenkte på morgenen i dag da jeg svimte av midt under økta, haha:P Aldri gjort det før, så var spesielt.

Begynte å gå sikksakk, så gikk øya i kryss, og så bare hvitt og svart...Men kviknet like fort til som det skjedde.

wow! ikkje braaa.. håper noen kom å spurte om det gikk greit??

Ja da :lol: Men ingen fine damer denne gangen, de holdt til i 2. etasjen da det skjedde (dessverre) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva de på gymmen tenkte på morgenen i dag da jeg svimte av midt under økta, haha:P Aldri gjort det før, så var spesielt.

Begynte å gå sikksakk, så gikk øya i kryss, og så bare hvitt og svart...Men kviknet like fort til som det skjedde.

Dro du i for mange kilo eller?

Nja. Var ikke tungt, men hadde tatt flere øvelser veldig kjapt etter hverandre, og så markløft som er den mes krevende øvelsen rett etter... Sliter veldig med pusteteknikken når jeg trener i tillegg (hyperventilerer fort), og har meget lavt blodtrykk vanligvis. Vi snakker av og til nede på 40-tallet i hvilemodus:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kulde er irriterende! Spesielt siden jeg kunne tenkt meg en tur til butikken nå :P

http://youtu.be/ilPg2QyManI

da skal du se når jeg prøvefyrer traktoren min, tar flere minutter mest pga ingen form for kaldstart på den, så må bare dra starteren til det er temp inni forbrenningskammeret :P

har vell 90 Ah batteri, duger til å fyre den en gang så må jeg lade det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg skulle legge ut film av å starte traktoren min, men den fyra ikke, trokke batteriet liker kulda :P så tok det inn nå og lader det til imorra, prøve igjen da :P

Samme som jeg skal det da :P Står til lading nå, satser på at det er nok futt i batteriet til å starte den i morgen! Video blir det såklart 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...