Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Vet ikke om den er blitt postet før, men Hahahaha! dette er Tidenes annonse!:D

Ford Fiesta 1.3 FUN 1995, 140 000 km, kr 6 530,-

"Julegaveidé til din onde svigermor? Lei av livet? Upålitelig dødsfelle selges billig!

Hvorfor velge mellom pest eller kolera når du kan få din helt egne Ford Fiesta Fun? "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som kjenner Porsche... Er det noen ny modell på gang som ligner Panamera i fronten? Fikk nettopp en ørliten bakoversveis da jeg møtte 10-15 svarte tyskregistrerte biler, tydelig på testing i Norge... Men det kan vel ikke være "gamle" Panamera de tester...

Så hvis noen av dere ser dette:

Ich suche einen neuen Job, möchte Teil des Teams zu sein!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om den er blitt postet før, men Hahahaha! dette er Tidenes annonse!:D

Ford Fiesta 1.3 FUN 1995, 140 000 km, kr 6 530,-

"Julegaveidé til din onde svigermor? Lei av livet? Upålitelig dødsfelle selges billig!

Hvorfor velge mellom pest eller kolera når du kan få din helt egne Ford Fiesta Fun? "

''Bilen er i daglig drift og selges som den står. Årsavgiften for 2012 er betalt, og bilen er på mirakuløst vis EU-godkjent frem til februar 2013.'' :lol::lol::lol:

Bra skrevet :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som kjenner Porsche... Er det noen ny modell på gang som ligner Panamera i fronten? Fikk nettopp en ørliten bakoversveis da jeg møtte 10-15 svarte tyskregistrerte biler, tydelig på testing i Norge... Men det kan vel ikke være "gamle" Panamera de tester...

Så hvis noen av dere ser dette:

Ich suche einen neuen Job, möchte Teil des Teams zu sein!!! :)

Panamera Sport Turismo ("stasjonsvogn") er ferdig testet og klar for markedet. Jeg tror at dette kanskje kan være Porsche Pajun. En mindre Panamera som skal kjempe head to head mot BMW´s 3 og 5-serier... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som kjenner Porsche... Er det noen ny modell på gang som ligner Panamera i fronten? Fikk nettopp en ørliten bakoversveis da jeg møtte 10-15 svarte tyskregistrerte biler, tydelig på testing i Norge... Men det kan vel ikke være "gamle" Panamera de tester...

Så hvis noen av dere ser dette:

Ich suche einen neuen Job, möchte Teil des Teams zu sein!!! :)

Panamera Sport Turismo ("stasjonsvogn") er ferdig testet og klar for markedet. Jeg tror at dette kanskje kan være Porsche Pajun. En mindre Panamera som skal kjempe head to head mot BMW´s 3 og 5-serier... :)

''Pajun'' for et forferdelig navn å kalle en Porsche :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Pajun'' for et forferdelig navn å kalle en Porsche :P

Ja... og jeg tror helt klart at det handler om et slags prosjektnavn. Modellen er planlagt å komme på markedet i 2016 og vil ganske sikkert få et annet navn når vi kommer så langt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bikker vi snart -30 her..

Gratulerer og vel overstått! Håper du har mange gode år foran deg fortsatt. :D

Hmm, vent litt, det var minus 30 det stod....

Da er spm, nødløsning for å ikke plage min stakkars dieselbrakke unevnelig mye siden den mangler varmer og har stått ubrukt i snart 2uker..

http://www.obhnordica.no/Default.aspx?I ... uctID=2193

?

:lol:

Svak varme under bunnpanna, burde jo ikke være noe issue det? :D

Synes du ikke sånne støpejernsplater er litt 1983?

I dag er det induksjon som gjelder.

Men sjekk at du har bunnpanne i et materiale som fungerer med induksjon først. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...