Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tror det er fordi de er 12 år gamle. :)

Kombinert med en litt periodisk tunghørt eier.

Har alt byttet en bass pga dette, og nå har de 3 andre blitt på samme vis. Vedr. Forsterker, så er det aktive basser på disse.

Kan ikke uttale meg om innkjøring, da de var 2-3 år gamle når jeg kjøpte dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva menes med å starte egentlig? søke om BE? eller ta en kjøretime?

Er vel første kjøretime som gjelder hvis jeg forsto trafikk skolen rett ;)

søknaden er sendt og kjøretime midt i juni er i boks, laste kurs 2 jan :D

For å sitere meg selv fra en annen tråd: ;)

hvis du gjennomfører den obligatoriske (ikke "teoretiske" ;) ) delen av opplæringen før 19. januar og kjører opp mellom 19. januar og 1. juli, får du nytt førerkort med gammel opplæring.

Dvs. du trenger to kjøretimer og evnt. lastsikringskurs; og får BE med maks. tilhengervekt 3500 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S. Hafsmo: Jeg tipper at enten det er produksjonsfeil, høytalerne ikke er spilt inn riktig, eller du har for svar forsterker som ikke klarer å ha kontroll på elementene.. (eventuelt noen har vært litt hensynsløs med volumknotten..)

Angående gamle BE regler: Du må ha bestått teoriprøven innen 19.01.

Det å spille inn elementer er bare en myte, det finnes ingen oppskrifter på det som jeg har sett noen gang fra produsenter.

Kontroll på elementene har nok forsterkerne da det er DM605, disse har aktive basselementer. Jeg regner nok med at når det kommer fra B&W at dette er i orden.

Hensynsløs med volumknotten kan være, selvom jeg synes at de bør tåle å røre litt på seg.

Har voldtatt husets DM604 S2 med store Midgard amper på 2x600w, de har foreløpig tålt påkjenningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen teoriprøve nei. :)

Jeg har oppkjøring på onsdag, håper jeg overlever. :D

Strykprosenten på de greiene der pleier å ligge på rundt 5%.

Overlevelsesprosenten er jeg mer i tvil om - statistikken fra Statens Vegvesen mangler typisk nok info om dette - men jeg ønsker deg i alle fall lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E90en fortalte meg nettopp at batteriet i nøkkelen begynner å bli tomt, kjekt å vite :) Så slipper jeg å stå en morgen å ikke få komme inn i bilen :wink:

Forøvrig deilig med nyvasket bil, tar E34en ett skikkelig tak i morgen hvis det ikke snør mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...