Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Etter ferien i slutten av august har jeg tømt lommene regelmessig for småmynt og puttet dem i en boks. Bruker stort sett kort så det er ikke så mye jeg slenger inn av gangen. Men liten bekk gjør stor elv. På ca 14 uker har det blitt hele kroner 1.384,- pluss kr 300,- i sedler som dattera mi brettet så pent at jeg ikke kunne bruke dem. Dvs. Kr 1.684 oppspart. :-) Dette var penger som jeg ikke hadde telt før nå, så det var en gledelig overraskelse nå rett før jul. :-)

8e3uny7u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ferien i slutten av august har jeg tømt lommene regelmessig for småmynt og puttet dem i en boks. Bruker stort sett kort så det er ikke så mye jeg slenger inn av gangen. Men liten bekk gjør stor elv. På ca 14 uker har det blitt hele kroner 1.384,- pluss kr 300,- i sedler som dattera mi brettet så pent at jeg ikke kunne bruke dem. Dvs. Kr 1.684 oppspart. :-) Dette var penger som jeg ikke hadde telt før nå, så det var en gledelig overraskelse nå rett før jul. :-)

[ Bilde ]

Haha! De sedlene var morsomme :) Må få dattera de til å lære meg det der !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forrige 124en hadde ASD ;) Jævlig morro når det blir litt glatt :D

Da så! :) Med litt mer motor under panseret blir den brått artig på tørt føre også :P

300en jeg brukte ifjor hadde ASD 8) Det å spinne sidelengs på tørra i rundkjøringer og på småveier med den var inget problem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forrige 124en hadde ASD ;) Jævlig morro når det blir litt glatt :D

Da så! :) Med litt mer motor under panseret blir den brått artig på tørt føre også :P

300en jeg brukte ifjor hadde ASD 8) Det å spinne sidelengs på tørra i rundkjøringer og på småveier med den var inget problem :D

300TE'n min har også dette, tørt føre er ikke det store problemet i lavere hastigheter. Ellers er det krutte godt på regnværsføre, da er det bare å mate på i lange tider 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette klippet må virkelig være noe for min navnebror Fredrik90. Legg merke til to ting... Perstads genser (ingen ekstra kommentarer nødvendig) og at man i 1988 måtte forklare hva akronymet "BMW" betyr (iallefall for folk flest). Slik var det faktisk på denne tiden. Svært mye vann har rent i havet siden den gangen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...