Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Apropo speedometer. Jeg hadde en Derbi GRP som var blodtrimma for en god del år siden. Helt plutselig bestemte turtelleren seg for å gå feil vei og når jeg lå bak biler i 60-sona, så viste det ville tall som "180" osv :applause:

Utrolig at jeg i det hele tatt fikk solgt det skrapet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... speedometeret i vår E46 318d Touring går til 250 Km/t og det er i hvertfall ønsketenkning med 115 ikke alt for spreke dieselhester. BMW påstår at den skal klare 204 Km/t, men det må være på en god dag med medvind... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På speedometeret ja.. Den gjør ikke 225km/t på gps, det kan jeg love deg.

Ligger jo flust av youtubevideoer ute der kjiipe biler klarer enorme hastigheter på speedo.. Ikke lenge sia jeg så en 116i bunne meteret, altså 250km/t.

Ikke veldig imponerende, misvisning er ingen skrytefaktor spør du meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo Pripyat og spøkelsesbyer http://intelligenttravel.nationalgeogra ... ost-towns/ Lurer på hve det er som får oss til å fascinere oss over slike byer. Sinsykt spennende er det hvertfall :P

Mener også jeg lest en plass for en stund tilbak at mr. Kim Jong Il har laget en, i hans øyne, idealby. Ingen som bor der, men lys i hus og gater går på av timere om kvelder osv :P

Edit: http://farzana-versey.blogspot.no/2011/ ... -town.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker på min gamle e30 320 som hadde fått byttet til tyngre utveksling i diffen grunnet ulyd, sto stille på en islagt parkering med turtallsperra i 5'te gir, 240 på speedo sto det .p

mon tro hva som hadde skjedd om dekka hadde brått fått noe grep

Diffen blir fort øydelagd viss du spinner for lenge, spesielt viss du spinner i 240 kmt. Enda verre med diff uten sperre, då går det hjulet som spinner dobbelt så fort som speedometeret. (480kmt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker på min gamle e30 320 som hadde fått byttet til tyngre utveksling i diffen grunnet ulyd, sto stille på en islagt parkering med turtallsperra i 5'te gir, 240 på speedo sto det .p

mon tro hva som hadde skjedd om dekka hadde brått fått noe grep

Diffen blir fort øydelagd viss du spinner for lenge, spesielt viss du spinner i 240 kmt. Enda verre med diff uten sperre, då går det hjulet som spinner dobbelt så fort som speedometeret. (480kmt.)

spant på begge hjul da så de holdte nok ca samme fart,

diffen funker fortsatt fint såvidt jeg vet ennå på bilen

var bare for å sjekke hvor langt jeg kunne dra den, var visst jævlig glatt der .p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...