Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg gir faen i dette fellesgjeldopplegget, ja. Kjøper heller leilighet i et eldre borettslag med mindre fellesgjeld, eller kjøper hus.

Skrevet
Hører boksen min nå. Vurderer å ta gifta Hehe.

Men lurer på om det er den eksterne hd fra lacie som bråker mest. Vil aldri slutte å spinne den. For noe drit

Du får handle en haug med SSD og vannkjøling med pumpe og radiator i annet rom. ;)

Skrevet

Jeg bruker Xbmc også, men jeg har Mac Mini...

Som et mediacenter synes jeg det funker gull :) Men jeg har blitt fortalt at det med at xbmc kjører filmene uten å pakke de ut først, var forbeholdt Mac. Derfor jeg lurte :wink:

Skrevet

Over til fellesgjeld igjen. Hvis den er lav, for eks 120 000 i dette tilfellet. Vil det da gå ann å inkludere 120 000 i lånet, så jeg kjøper leiligheten for en sum inkludert fellesgjeld?

Skrevet

Fellesgjeld er noe borettslaget har på feks nylig oppsatt garasje, parabolanlegg, nybygd veranda osv, du kommer ikke unna fellesgjeld for så fort den er nede i nesten null så finner de på noe nytt som koster penger, husleia hos mor mi har gått opp 3 gange de siste 6 åra pga utvidelse av verandaer med glassvegger, nye garasjeanlegg og ny asfalt. hvis du er under 60 år så kjøp heller en enebolig, eller enda bedre en tomannsbolig og lei ut halvparten

Skrevet

Takler Mac mini 1080p da? Tenker ikke på den dyreste modellen som er for dyr, men entry level maskinene.

Layouten er pent på Mac, ble nysgjerrig.

Skrevet
Har folk fått GS-katalogen i posten? Har ikke fått, noen plass å bestille?

Jeg fikk tre stykker i dag.. GS E30 katalog :)

Skrevet

Under spesifikasjoner på Mac Mini står det: HDMI-port med støtte for oppløsning på opptil 1920 x 1200.

Er ikke det 1080p det da?

Skrevet
Skal ha nye felger, 15x10", hvilken dekk dim passer best til masse strekk? :D Helst ikke over 225 forran i hvertfall..

15x10? Haha, dorull felger! 8)

Hehe, ja :lol: Men skal ikke på min, skal på en 240 ;)

Skrevet

Skulle hatt hjelp til å identifisere to biler. Har postet i spottet-tråden, men er nok flere visninger her.

Merce cabriolet

y1bb0qg9az4ow94bdqn2.jpg

5rn5mh8pd0uh1vzqg2p8.jpg

Og noe som i følge en bekjent av meg skal være en Jaguar.

wn88irutu5sh2iasxx6a.jpg

9hea2ry326mbdn6276jd.jpg

Stakk en tur oppom garasjen til en bilentusiast søndags morgen. Han er visst litt av en skrue, og var ikke hjemme på dette tidspunktet, så fikk ikke spurt ham.

Sikkert noen her som sitter på info om hvilke biler dette er ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...