Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

I lys av siste tidens hendelser med mye personuthenging og uønskede innlegg har vi moderatorer besluttet å skjerpe inn dette på forumet. De av dere som heretter går til person angrep på andre forum brukere vil bli tvært stengt ute i 2 uker. Ved gjentagelse blir dette omgjort til en permanent utestengelse.

Søppler man ned forumet unødvendig med poster som ikke er en del av tråden eller emnet, såkalt spam så er det 1 ukes utestengelse som gjelder.

Moderatorene vurderer dette enkeltvis der å da.

Forumregler vil bli oppdatert slik at alle bør være klar over dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lys av siste tidens hendelser med mye personuthenging og uønskede innlegg har vi moderatorer besluttet å skjerpe inn dette på forumet. De av dere som heretter går til person angrep på andre forum brukere vil bli tvært stengt ute i 2 uker. Ved gjentagelse blir dette omgjort til en permanent utestengelse.

Søppler man ned forumet unødvendig med poster som ikke er en del av tråden eller emnet, såkalt spam så er det 1 ukes utestengelse som gjelder.

Moderatorene vurderer dette enkeltvis der å da.

Forumregler vil bli oppdatert slik at alle bør være klar over dette.

Flott tiltak :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som har skjedd, egentlig?

Het diskusjon mellom fremtredende forumbrukere og noen som er litt nyere i rekkene.

Tulletråden synes jeg dog at burde være ett lite fristed for løs prat, i den grad den er i dag. "Chattekanalen" som vi har i dag har sine begrensninger, i tillegg til at den fra og med 15. mars forsvinner. Jeg har eksprimentert med en irc kanal som man kan bruke online, men det er vel de ferreste som bruker irc i dag (noe jeg gjør).

For de som måtte føle for å prøve litt irc så er her en link hvertfall: http://qwebirc.swiftirc.net/?nick=&channels=%23bimmers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg tar av rattet på min e39 og monterer det igjen, for å så kjøre noen meter uten å koble på airbagen. vil jeg få noen vedvarende varsellamper da?

Tar du på tenningen uten airbag koblet i så får du airbag feil ja :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg tar av rattet på min e39 og monterer det igjen, for å så kjøre noen meter uten å koble på airbagen. vil jeg få noen vedvarende varsellamper da?

Tar du på tenningen uten airbag koblet i så får du airbag feil ja :?

bleh, det var det jeg frykta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som har skjedd, egentlig?

Het diskusjon mellom fremtredende forumbrukere og noen som er litt nyere i rekkene.

Tulletråden synes jeg dog at burde være ett lite fristed for løs prat, i den grad den er i dag. "Chattekanalen" som vi har i dag har sine begrensninger, i tillegg til at den fra og med 15. mars forsvinner. Jeg har eksprimentert med en irc kanal som man kan bruke online, men det er vel de ferreste som bruker irc i dag (noe jeg gjør).

For de som måtte føle for å prøve litt irc så er her en link hvertfall: http://qwebirc.swiftirc.net/?nick=&channels=%23bimmers

Skjønte absolutt ingenting av den siden der...

Edit, fikk det til nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til kule ting å ta bilder av? Tenkte å stikke ut senere i dag for å ta litt bilder rundt omkring. I Oslo området naturligvis. Men trenger ikke være store bygninger osv, bare tenk alt fra smått til stort.

Bilde fra en annen gang jeg bare dro ut. Litt random bare :)

[ Bilde ]

Bare å komme med tips til kamerabruk også. Har Canon 40D, med 17-85 linse og 70-210, ingen rå linser, økonomi-linser ;) Holder for mitt nivå.

Festninga bør være bænkers feks, BI og ekebergrestauranten. Og Igjerstrand hvis du finner nok lys der på kvelden.

Jeg er fan av å ta bilder av ting som ser forlatte ut når det er mørkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lys av siste tidens hendelser med mye personuthenging og uønskede innlegg har vi moderatorer besluttet å skjerpe inn dette på forumet. De av dere som heretter går til person angrep på andre forum brukere vil bli tvært stengt ute i 2 uker. Ved gjentagelse blir dette omgjort til en permanent utestengelse.

Søppler man ned forumet unødvendig med poster som ikke er en del av tråden eller emnet, såkalt spam så er det 1 ukes utestengelse som gjelder.

Moderatorene vurderer dette enkeltvis der å da.

Forumregler vil bli oppdatert slik at alle bør være klar over dette.

Dette er jo da en tulletråd, å bør vel da være ganske "fri" når det kommer til moderering?

Er det ikke det som er poenget med en tulletråd? At alle kan få utspill for sin sære humor på en plass, at den ikke havner i ymse tråder og er offtopic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lys av siste tidens hendelser med mye personuthenging og uønskede innlegg har vi moderatorer besluttet å skjerpe inn dette på forumet. De av dere som heretter går til person angrep på andre forum brukere vil bli tvært stengt ute i 2 uker. Ved gjentagelse blir dette omgjort til en permanent utestengelse.

Søppler man ned forumet unødvendig med poster som ikke er en del av tråden eller emnet, såkalt spam så er det 1 ukes utestengelse som gjelder.

Moderatorene vurderer dette enkeltvis der å da.

Forumregler vil bli oppdatert slik at alle bør være klar over dette.

Dette er jo da en tulletråd, å bør vel da være ganske "fri" når det kommer til moderering?

Er det ikke det som er poenget med en tulletråd? At alle kan få utspill for sin sære humor på en plass, at den ikke havner i ymse tråder og er offtopic.

Det gjelder ikke bare denne tråden, men hele forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...