Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Okei, nå har jeg funnet limet til bakrutespoileren. Men det er ett annet lim til frontspoilern, 2K. Noen som har kjennskap til Wurth? Hvilket lim har Wurth som er "lik" Sikaflex, Tech7, Tec7 eller Tekksju?

Würth Kleb og Tett skal tilsvare Sikaflex, Tech7, Tec7 eller Tekksju. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulletråden er perfekt som den er nå. De som oppfører seg dårlig burde bli bannet en uke. Hvis dem oppfører seg dårlig etter det burde de bli bannet i 2 uker, neste gang 3 så 4 osv. =)

Ja ett eksempel på det kan jo være Chicane, eller Erebus som han kalte seg før han fikk permanent bann :wink: Han lurte oss en stund men etter litt "gravarbeid" så fant jeg og Wicky ut hvem som hadde returnert til forumet for å lage bråk...

Fredrik 90.

Akkurat nå, går du på undomskolen, og du vet ikke at du har fått klistret en lapp med "spark meg bak" på ryggen. De største skøyerene følger oppfordringen og sparker deg bak, noen mer enn en gang. De andre barna går og småflirer. Jo sintere du blir, desto høyere blir latteren. Erebus var en av de største skøyerne og ble av den grunn bannet herfra.

Jeg håper du snart skjønner hvorfor du er ufrivillig morsom, og ler litt av det selv. Det er ikke vondt ment.

Usikker på hva du mener her men Chicane var jo Erebus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt stille han derre Chicane....

Hehe, ja helt sånn plutselig...merkelig :mrgreen:

Han hadde klart å unngå søkelyset om han ikke hadde postet

Popcorn-Stephen-Colbert.gif

Det bildet der satte meg på sporet av at det måtte være erebus som var tilbake... Etterhvert ble det helt tydelig... Han smisket med Fredrik i en tråd for så å kverulere og mane opp til krangel i en annen samtidig som han da støttet andre medlemmer som var uenige med Fredrik...

Men ja...har vært stille fra Chicaniske trakter siste par dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S-klassen ga opp livet rett etter at hennes tyske femmervenn ble solgt :(

[ Bilde ]

Det er tydeligvis ikke mye selskap i Audien bak der som har snudd ryggen til heller....

Nei...Men ellers er hun omringet av gode støttevenner! En ny w212 bak og en rustfri s210 ved siden av..så hun har nok av venner å trøste seg med på natten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freden er allerede på vei tilbake i rekkene her på godeste bimmers ser jeg.. Da lar jeg signaturen min stå litt lenger for sikkerhets skyld!

Kald luft i varmeapp på E39, huffameg.. Dette ville jeg gjort:

Lufte skikkelig, jeg lufta min med tenninga på og lufteskruer oppe. Altså, så kun sirkulasjonspumpa gikk, ikke motor.

Er det kaldt på begge sider? Magnet?ventilene i tilknytning til varmeapp blir ofte litt mindre medgjørlige i kulda, kan funke å kakke litt på dem.

Termostat kan det jo også være, på enhver annen bil ville dette antageligvis vært første punkt på sjekklista.

Mine erfaringer med kjølesystemtull på E39 m/M52 er at det som oftest skyldes luft, da som følge av en liiten irriterende lekkasje ettellerannet sted. Her er huset til termostaten ett godt sted å begynne, dette er jo lagd i sprø plast og må kalles en skikkelig forbruksvare :)

Edit: For ikke å snakke om eksp-tank på radiatoren, er denne "gravid" er det bare å bytte den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg brukt vanlig tech7. Har montert alt fra splittere, til sideskjørt og bakrutesenkere med det.. Funker utmerket, og er kurrant og fjerne om man skal ta det av. Gjør godt rent på begge flater, og klem sammen. Ta heller på litt for mye enn for lite, og tørk av det som evt tyter ut. Legg evt press på delen for å få den skikkelig tight.:)

Tec7 :tongue:

Uansett, jeg monterte diffusor på M3-bakfanger på min gamle E36 med Sikaflex, fungerte godt. Sikaflex og Tec7 er som nevnt samme produkt og jeg støtter deg i anbefaling av produkt til fish sitt formål. :)

Da må du nesten spesifisere hvilken Sikaflex du snakker om, for 11FC (som er den vanligste) er ikke det samme som Tec7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ss sin E39 M5 touring er til salgs igjen.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39678021

Lå jo til salgs på www.stadssalg.no i fjor sommer/høst, og pga noe tull med profiler eller lignende ble jeg aldrig kontaktet når den var klar for salg, likevel om jeg hadde høyeste bud.

Nok om det, må jo være mye løyn i denne annonsen? Ofte levert inn til polering, lakkert opp pga riper, osv. Den var jo rusten, fæl, og stadssalg oppga også problemer med motor.

Skeptisk til denne bilen, iallefall til denne prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, nå har jeg funnet limet til bakrutespoileren. Men det er ett annet lim til frontspoilern, 2K. Noen som har kjennskap til Wurth? Hvilket lim har Wurth som er "lik" Sikaflex, Tech7, Tec7 eller Tekksju?

Så den dobbektsidige som sitter på vingen orginalt holder ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å kjørte med min 528 i dag og opplevde at det kommer nesten ikke varme under kjøring, men hvis jeg kjører noen bakker i sentrum så spyr den ut farmluft.

Luft i systemet eller kan den være tett?

Termostat?

Tviler, motoren går ikke varm eller noe, men det kommer ikke ordentlig med varmluft før man enten trykker på litt eller kjører oppoverbakker. ( Altså under litt belastning)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å kjørte med min 528 i dag og opplevde at det kommer nesten ikke varme under kjøring, men hvis jeg kjører noen bakker i sentrum så spyr den ut farmluft.

Luft i systemet eller kan den være tett?

Termostat?

Tviler, motoren går ikke varm eller noe, men det kommer ikke ordentlig med varmluft før man enten trykker på litt eller kjører oppoverbakker. ( Altså under litt belastning)

høres ut som du ikke har nok kjøleveske på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...