Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Trenger tips, får ikke på registerkjedet igjen på de to øverste tannhjulene. Det ene er på, men ikke det andre. Mangler ca 5 mm. Tannhjulet er ikke festet og vi trer kjedet på først, men får ikke skrudd på, da den er heeelt stram og vi mangler 5-6mm., kjedestrammerene er ikke festet enda.

Registerkjedet er satt på samme plass på tannhjulene som de stod. Noen tips/kjerringråd for å få den på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min småfulle kollega skulle betale middagen på kielfergen i går og forsøkte seg på 136000,- som totalbeløp! :P Holdt på å flire meg i hjel.

Motsatt av hva en kompis gjorde for noen år siden, han ble oppringt av et finansieringsseskap en mandag med spørsmål om han faktisk trengte lånet på 70 kroner.

Hadde sikkert surfa på finn i fylla og sett en bil han fikk lyst på, og skrevet noen nuller for lite i lånesøknaden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercedesen går, motoren er tett og den er litt mer dau! Men den går og er tett :D

Bommet på en tann eller? :P

Fikk et meget utfyllende svar fra bcRichard på pm. Jeg må endre litt på kjedestrammeren. :)

Hehe, jeg føler selv at jeg er veldig dårlig å forklare, men ser ut som du skjønnte! :)

Jeg jobber med Mercedes å ser ofte at folk glemmer å ''nullstille'' kjedestrammeren, kan fort bli dyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg føler selv at jeg er veldig dårlig å forklare, men ser ut som du skjønnte! :)

Jeg jobber med Mercedes å ser ofte at folk glemmer å ''nullstille'' kjedestrammeren, kan fort bli dyrt!

Du er en reddende engel! Skål :beer: Nok en gang takk og ha en fin helg videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...