Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Lyd og krefter har for meg en del å si. En 2.5 caravelle drar som faen, men lyden er jo kjip :D

Ja det har mye å si for meg også, men det er to helt forskjellige ting :) Ingenting slår lyden av en BMW sekser opp mot sperra og ingenting er som amerikanske V8 muskler 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har mye å si for meg også, men det er to helt forskjellige ting :) Ingenting slår lyden av en BMW sekser opp mot sperra og ingenting er som amerikanske V8 muskler 8)

Dette er de to motorkonfigurasjonene du liker. Andre liker en hylende boxersekser på opp mot 9000 rpm eller en turboladet rekkefirer som er sterk som en bjørn allerede ved 1250 rpm. Jeg er naturligvis enig i at lyden av en rekkesekser (spesielt oldschool BMW) på høyt turtall er spesielt, men det er heldigvis mange andre motorkonsepter som også er fine... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig fredagsmateriale. En 8 - 9 minutters lang snutt om BMW E30 M3 og Mercedes-Benz 190E 2.3:

Når det er snakk om lyd så liker jeg 4er-lyden i E30 M3...!

Artig video, men husk at den første europeiske varianten av 190E 2,3-16 hadde 185 HK ved 6200 rpm og 235 Nm ved 4500 rpm. Altså ikke den helt store forskjellen i forhold til E30 M3 med S14B23 motor... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og koser meg i m5'n nå, og drømmer meg bort til sol og tørre fine svingete veier! :D

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Hadde første dag det var varmt nokk til å vaske bil her på en stund, å det var det mange som tok nytte av.

Det sto sikkert 5-6 biler i kø til vaskemaskinen, så jeg stilte meg i kø jeg og. La merke til at selvvasken var tom, så jeg gikk en runde å spurte om alle skulle i maskina.. Det skulle de visst, så da var det fritt fram. De sto bare å rista på hodet å glana på meg der jeg sto med egen avfetting, egen bøtte med egen såpe og vaskehanske! :P Og for ikke å snakke om når jeg dro fram et håndkle å tørka bilen i tillegg.. :lol:

De tenkte sikkert at jeg hadde mistet vettet. 500 meter bortover veien, så var bilen like jævlig igjen, men god følelse likevel! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha hørtes seriøst ut.

merker værtfall bilen min har seget en god del siden jeg senka den :P labbene på løftebukken var plutselig 5cm for høyt oppe til å komme under bilen nå i dag når jeg skulle ha den opp. samme løftebukk som jeg senka bilen på :P da kunne jeg dra labbene rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90, nå må du få opp øya og lese litt bakover her. Og forstå det jeg skriver..

Haha, ler litt nå.

Troe ikke han mente at den motoren hadde vært bedre i en gammel amerikansk pickup :lol:

Var nok heller at LYDEN av disse to motorene er bedre enn hva du sa, at ingenting slår amerikanske muskler. :)

Nå var det Pickuper vi diskuterte og i den sammenheng så hører ikke en BMW motor lyd hjemme der. Nokså malplassert kommentar igrunnen.

For det andre så sa jeg at ingenting slår amerikanske muskler, hva har muskler eller krefter med lyd å gjøre?

Kom opp med noe bedre neste gang Sofa :wink:

Det er DETTE jeg refererte til var morsomt. For snerringa, altså lyden, er hva Xavi0n mente er bedre enn amerikanske muskler.

Så klart du hadde det. :)

Selvsagt, ingenting slår amerikanske muskler 8)

jo, snerringa fra en s38 eller m30 på sperra ;)

Så kommer:

jo, snerringa fra en s38 eller m30 på sperra ;)

I en Pickup? Nei takk... :roll:

Og det jeg da leser, er at du tolker at han mente en S38 eller M30 i en pickup... Noe som burde være ulovlig, for der har de ingenting å gjøre.

Jess, jeg måtte få det ut. Dette irriterte meg. Takk. :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet nu vel at fredrik90 er ekstremt ensporet og liker kun tre ting; verdens raskeste 325d, verdens mest anvendelige 520 og ubrukelige amerikanske biler med stive akslinger.

Men de fleste vokser av seg guttstrekene etterhvert og får litt bredere horisont.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...