Xavi0n Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Noen som vet om det er mulighet til å sette opp GPS-sporingssystem i bilen som kan følges via PC, med hastighet og plassering osv.? Defa har et system vet jeg.
Nytern Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Bilder gjør en stor forskjell når man skal forestille seg resultatet; Nytern... Enig, men "1000-metere" og "skamrå" i samme setning? Tror ærlig talt Nyttern er mer overbevisende enn bildet vil være. Patience young grasshoppers! Ble for kaldt i polare strøk, måtte gi meg når isolasjonstapen knakk (Hvor kjøper man krympestrømpe og sånn utrolig kul gassbrennerdings?)
Robkill Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Mmmmmm... en Land Rover 109" Serie III... 160tusen på telleren, og totalt utslitt Ørkenkjøring tærer bra på.
Tzunami Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Æsj, sigurde36 minnet meg på gamle saaben min, nå fikk jeg lyst på en 9-3OG viggen... bare synd de ikke er 4wd / rwd!
Kvasi Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Noen som vet om det er mulighet til å sette opp GPS-sporingssystem i bilen som kan følges via PC, med hastighet og plassering osv.? viewtopic.php?f=1&t=191788&start=960#p2711962
Xavi0n Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Bilder gjør en stor forskjell når man skal forestille seg resultatet; Nytern... Enig, men "1000-metere" og "skamrå" i samme setning? Tror ærlig talt Nyttern er mer overbevisende enn bildet vil være. Patience young grasshoppers! Ble for kaldt i polare strøk, måtte gi meg når isolasjonstapen knakk (Hvor kjøper man krympestrømpe og sånn utrolig kul gassbrennerdings?) Biltema har det meste
Xavi0n Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Neei, biltema har ALT så lenge man ikke trenger noe av kvalitet.
FredrikE24 Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Biltema/Clas Ohlsson har krympestrømper og varmluft/blåselampe som fungerer mer enn godt nok. Et alternativ er Bauhaus eller Jula. Ellers kan du dra innom en proffsjappe og bli ruinert! Og at Biltema ikke er kvalitet er bare oppspinn. Alt har ikke god kvalitet, men av bilrelaterte ting for hobbymekanikeren er det mer enn godt nok.
Xavi0n Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Har klart å knekke frere kopper til hjulbolter fra biltema enn jeg kan telle på 2 hender, ville aldri kjøpt bildeler derfra. Skrallene er slarkete og mye av trykkluftsverktøet tåler ikke å bli brukt.
Fredrik 90 Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Synes Biltema har mye bra jeg, særlig til de som driver litt mer på hobbybasis og ikke gidder å blakke seg på utstyr eller verktøy man bare bruker noen få ganger i året. Er selv strålende fornøyd med min elektriske muttertrekker, trykkluftkompressor og 2 tonns biljekk
Nytern Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Nooo, stop it! Mente ikke å harselere med Biltema, er bare det at vi ikke har sånne butikker her i fjellgokk
Robkill Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Nooo, stop it! Mente ikke å harselere med Biltema, er bare det at vi ikke har sånne butikker her i fjellgokk Er ikke du glad i langturer? Bare å sette seg bak rattet på en av sliterene det
Der Barockengel Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 (Hvor kjøper man krympestrømpe og sånn utrolig kul gassbrennerdings?) Sats heller på en moderne skidress - sånne krympestrømper blir bare fulle av snø og så begynner de å klø. Fancy gassbrenner trenger du ikke - maten blir like god med et tradisjonelt stormkjøkken.
Werther Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Biltema har mye drit. Spesielt elektriske ting, slitedeler til bil og verktøy. Jeg har ødelagt to stk Biltema-jekker, en skralle og et bilbatteri som havarerte etter 3 mnd. Det eneste jeg kjøper der nå er olje og kjølevæske-konsentrat. Dyrt har det blitt der også.
Anbefalte innlegg