Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Bilder gjør en stor forskjell når man skal forestille seg resultatet; Nytern... :)

Enig, men "1000-metere" og "skamrå" i samme setning?

Tror ærlig talt Nyttern er mer overbevisende enn bildet vil være. :lol:

Patience young grasshoppers! Ble for kaldt i polare strøk, måtte gi meg når isolasjonstapen knakk :lol:

(Hvor kjøper man krympestrømpe og sånn utrolig kul gassbrennerdings?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder gjør en stor forskjell når man skal forestille seg resultatet; Nytern... :)

Enig, men "1000-metere" og "skamrå" i samme setning?

Tror ærlig talt Nyttern er mer overbevisende enn bildet vil være. :lol:

Patience young grasshoppers! Ble for kaldt i polare strøk, måtte gi meg når isolasjonstapen knakk :lol:

(Hvor kjøper man krympestrømpe og sånn utrolig kul gassbrennerdings?)

Biltema har det meste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema/Clas Ohlsson har krympestrømper og varmluft/blåselampe som fungerer mer enn godt nok.

Et alternativ er Bauhaus eller Jula. Ellers kan du dra innom en proffsjappe og bli ruinert!

Og at Biltema ikke er kvalitet er bare oppspinn. Alt har ikke god kvalitet, men av bilrelaterte ting for hobbymekanikeren er det mer enn godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Biltema har mye bra jeg, særlig til de som driver litt mer på hobbybasis og ikke gidder å blakke seg på utstyr eller verktøy man bare bruker noen få ganger i året. Er selv strålende fornøyd med min elektriske muttertrekker, trykkluftkompressor og 2 tonns biljekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nooo, stop it! Mente ikke å harselere med Biltema, er bare det at vi ikke har sånne butikker her i fjellgokk :)

Er ikke du glad i langturer? Bare å sette seg bak rattet på en av sliterene det 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Hvor kjøper man krympestrømpe og sånn utrolig kul gassbrennerdings?)

Sats heller på en moderne skidress - sånne krympestrømper blir bare fulle av snø og så begynner de å klø. :puppydogeyes:

Fancy gassbrenner trenger du ikke - maten blir like god med et tradisjonelt stormkjøkken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema har mye drit. Spesielt elektriske ting, slitedeler til bil og verktøy.

Jeg har ødelagt to stk Biltema-jekker, en skralle og et bilbatteri som havarerte etter 3 mnd.

Det eneste jeg kjøper der nå er olje og kjølevæske-konsentrat.

Dyrt har det blitt der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...