Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Klar over at den knelte, men den nådde da turens mål uten å fikses :) Derimot, en så lav bil hadde jeg aldri satsa på å ta med på en slik tur.

Ja det sier seg jo selv å kjøre Afrika på tvers med lavprofil ikke er det lureste :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finn feilen :mrgreen::mrgreen:

[ Bilde ]

Han har vært en anelse svimete han som har surra med den hardykoblinga der..

hehe, ekke rart det vibrerte godt det der.

finn feilen :mrgreen::mrgreen:

[ Bilde ]

Nydelige fester :)

ekke nødvendigvis noe gerlig med hockeypucker :mrgreen:

finn feilen :mrgreen::mrgreen:

[ Bilde ]

Så det først nå kanskje, men hardykoblinga er skrudd fast feil?

Samtidig ser det ut som girkassa er festa i girkassetraversen med hockeypucker imellom?

mangler en bolt blant annet, og 2 av de er helgjenget noe som ikke er bra på hardyen (blir slarkete)

hockeypucker er gull :wink:

fant enda en feil da:

DSCN0704.jpg

DSCN0705.jpg

henger bare i gummi'n faktisk,

utrolig at det greiene der holdte fra oslo (litt nord for oslo) til sarpsborg, time og 10min kjøring på e6 i 100 ca.

vibrerte godt da

:applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp sett sise del av Top Gear Africa spesial og jeg må si E39en til Clarkson imponerte med å være den eneste av de tre bilene som ikke brøt sammen. Det er kvalitet det 8) Skuffende at Subaruen taklet de dårlige veiene så dårlig, dette er jo en bil som har nært slektskap til Rally utgavene. Jeg mener, E39en er laget for å cruise på Autobahn så behaglig som mulig og Volvoen er en enkel familiebil. Overraskende at sistnevnte kom så langt som den gjorde den også :wink:

Så da vet jeg det, skal jeg krysse afrika med bil så er det E39 som gjelder :wink:

Hvor ser du dette? Laster ned? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp sett sise del av Top Gear Africa spesial og jeg må si E39en til Clarkson imponerte med å være den eneste av de tre bilene som ikke brøt sammen. Det er kvalitet det 8) Skuffende at Subaruen taklet de dårlige veiene så dårlig, dette er jo en bil som har nært slektskap til Rally utgavene. Jeg mener, E39en er laget for å cruise på Autobahn så behaglig som mulig og Volvoen er en enkel familiebil. Overraskende at sistnevnte kom så langt som den gjorde den også :wink:

Så da vet jeg det, skal jeg krysse afrika med bil så er det E39 som gjelder :wink:

Enig at det er overraskende, men hadde ikke Subaruen hatt en rusten forstilling så hadde det vært den klare vinneren. Vi hørte jo alle hvor mye det var igjen av BMWn på slutten :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...