Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Min far hentet hjem en ny firmabil i dag, en Mercedes Benz R500 4matic.

Fyfaen for en bil og kjøre, rimelig tørst V8 riktig nok. Men den store bilen flytta seg greit raskt rundt. Var ikke vond å kjøre akkuratt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si at en e30 320 med 325 eksos lager rar lyd,

skjønner ikke hvorfor da, hadde eksosen på en 325ix, og lagde org lyd der, men på en 320 blir lyden helt annerledes.

tøff lyd da, fær prøve å lage lydklipp så dere kan høre :P

så enten er det noe gærlig med motoren eller så er det bare sånn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytern's tur til Posten. :-D

Link? :)

Hmm, jeg har alltid tatt Nytern på alvor når han sier han bor i gokk.

Men videoen beviser klart og tydelig at han kun et par minutter hjemmefra både har en jernbaneovergang og flere bensinstasjoner. Føler meg litt lurt nå. :)

Note to self: Bør slutte å være så godtroende.

Note to self: Ringe noen skikkelig gamle folk og spørre hvordan de klarte seg uten internett og GoPRo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har alltid tatt Nytern på alvor når han sier han bor i gokk.

Men videoen beviser klart og tydelig at han kun et par minutter hjemmefra både har en jernbaneovergang og flere bensinstasjoner. Føler meg litt lurt nå. :)

Jeg bor i en rimelig liten by etter danske forhold, men byen er en stasjonsby, har to ubemannede bensinstasjoner, et posthus, to matbutikker, en kirke fra 1150 og en ganske fin restaurant. Jeg bor ikke i gokk (15-20 minutter fra Århus), men distriktet er tynt befolket i forhold til resten av Danmark... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far hentet hjem en ny firmabil i dag, en Mercedes Benz R500 4matic.

Fyfaen for en bil og kjøre, rimelig tørst V8 riktig nok. Men den store bilen flytta seg greit raskt rundt. Var ikke vond å kjøre akkuratt.

Min onkel har en sånn, nye typen med den rare fronten og R350 CDI 4 Matic :wink:

Nå har det jaggu kommet Nissan GTR hit og, sånn liker vi :)

Entusiast som har handla, eier en nydelig 300ZX og en 350Z også.

Har i lengre tid gått en hvit E92 M3 her i området, helt til jeg oppdaget at den ene bilen jeg trodde jeg så hver gang var faktisk to forskjellige. Altså to helt like M3 i samme lille by, må da være litt kjedelig for eierene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far hentet hjem en ny firmabil i dag, en Mercedes Benz R500 4matic.

Fyfaen for en bil og kjøre, rimelig tørst V8 riktig nok. Men den store bilen flytta seg greit raskt rundt. Var ikke vond å kjøre akkuratt.

Min onkel har en sånn, nye typen med den rare fronten og R350 CDI 4 Matic :wink:

Årsmodell? Dette er en 2006. Er jo i utgangspunktet en mindre pen bil spør du meg, men fyfaen så god å kjøre. Og med over 300 hester er det jaggu sprut i den og.

Skal legges til at min far beinhardt nekter å kjøpe dieselbil. Han hater dieselbil over alt på denne jord tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsmodell? Dette er en 2006. Er jo i utgangspunktet en mindre pen bil spør du meg, men fyfaen så god å kjøre. Og med over 300 hester er det jaggu sprut i den og.

Er en 2012 modell det min onkel har, ser ut som denne under her. Synes R-klassen er rar uansett jeg, men de har god plass og er fine å kjøre som du sier ja. Populær blandt småbarnsfamilier med god råd, noen i barnehagen til en kollega har en sort R63 AMG med 7 seter 8)

c73v0e8nqhx3dmbqf2cd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...