Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har tips angående takluke som ikke fungerer på E36?

Har elektrisk takluke, men det skjer ingenting når jeg trykker på knappen. Alt annet i bilen fungerer. Har sjekket at alle kontaktene til selve taklukemotoren sitter, men finner ingen åpenbare feil. Tips ? :)

Sjekk sikringer og om motoren får strøm som 316 sier :)

Det ligger også et rele i området rundt rundt rattstammen som er et relativt vanlig problem når det gjelder takluke.

Men jeg mener å huske at det da også bruker å være problem med vindu samtidig :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke likt, bakbremsene er større, å diffen er større, å stikkakslingene er større, å mellomaksling er større, men frembremser er lik..

Ifølge realoem så er bremseskive bak på 1995 modell 320i og 328i de samme. 280x10 34216855158

Var ikke det jeg fikk opp, men da har jeg også en 96 modell. Skivene bak er ventilerte i forhold :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge han yksøyr her på BT så må e ha 328 driverk. Å siden e ikke får tak i dokumentasjon på at 320 driverk holder på 328 så må dette byttes før e kan besøke dem å godkjenne. Har snakka med han mye om dette, å han kan gi etter når jeg kommer med et dokument på at det tåler momentet osv. Vet at Lasse ellingsen her har fått godkjent sin 520 med 2,8 uten å røre driverket, men det hjalp ikke. Så det er kanskje hans saksbehandler jeg burde hatt ? :D

Rart, ved litt sunn fornuft skjønner man at et 320 drivverk holder til det lille ekstra 328en produserer.. Og hva har bt med dette å gjøre? Om du ryker en girkasse eller mellomaksel fordi du har "underdimensjonert" drivverk er jo det ett fett for dem eller ikke? :P I min e30 v8 søknad blir drivverket forholdt originalt bortsett fra en mellomaksel fra e36 328 og det gikk greit

Ja enig der fjeld. Men så e jo det like greit å få skaffa seg et driverk som tåler litt juling også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikring? Ødelagt motor?

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40561213

FY FAN, SÅ RÅTT!!! :shock::shock::shock:

Bortsett fra at det er USA-utgave med ballongdekk, er jeg helt enig. :mrgreen:

Ballongdekkene var standard i 1983... 205/60-15... :)

Ballongdekk? Synes det kan være flott jeg, Aston Martin DB5 kjører jo rundt på ballonghjul! :D

Jeg kjørte også rundt på ballonghjul lenge :) Deilig å kjøre på! hehe

205/60-14 eller hva det nå er :P

3136_167893440340_7249927_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikring? Ødelagt motor?

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40561213

FY FAN, SÅ RÅTT!!! :shock::shock::shock:

Bortsett fra at det er USA-utgave med ballongdekk, er jeg helt enig. :mrgreen:

Ballongdekkene var standard i 1983... 205/60-15... :)

Greit nok det, men på 8x15" felgene som denne har, så var det standard med 215/50-15, ser ut på de bildene som den har (alt)for store dekk. Derav min bemerkning. Store felger på ur er ikke videre fint i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...