Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Heldig du som går på fri nå.. Jeg begynner ny jobbuke på Onsdag :(

Heldig du. Får vel et par hundre prosent på torsdag, fredag og mandag? :wink:

Det hadde vært noe, men dessverre :(

Helligdager er "innbakt" i fastlønnen min.. Vi har dessverre ikke så lukrative lønninger og arbeidsordninger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes et par i Norge, det er en "italiensk m3" eller noe lignende. Vanlig E30 (ikke m3) i modellbil er VELDIG sjeldent, ikke sett det før. Nå kommer det snart en lang wikipediaforklaring fra Fredrik! ;)

Ingen dag uten mobbing. Hadde du vært litt eldre hadde du også fått med deg at akkurat denne modellen kunne man for få år siden kjøpe for relativt små penger. Fordi E30 320is også fantes med fire dører og chassiset samt karosseriet kom fra 325i ble den ikke oppfattet som en ekte M3. Jeg synes at E30 320is er en av BMW´s mest spennende oldschool modeller. Den deler forøvrig skjebne med bl.a Porsche 924 Turbo (931) så jeg har kjent til modellen siden den var på markedet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke mobbing, Fredrik. Liker deg svært godt jeg, og har respekt for deg. Var bare et lite vennskapelig stikk, det tåler du? :)

Roger: Såpass ja... Riktig. Jeg har egentlig tillegg både for røde dager på jobb og mens jeg har fri, men nå er det innsparinger på gang, så jeg fikk ikke lov å jobbe inn timene for torsdag og fredag... Måtte avslutte turnusen tidligere... Men men! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke mobbing, Fredrik. Liker deg svært godt jeg, og har respekt for deg. Var bare et lite vennskapelig stikk, det tåler du? :)

Jeg har det helt fint, men du bør tenke på at ikke alle her inne forstår å holde en gemyttlig tone med slike kommentarer. Det blir dessverre, som du sikkert har fått med deg, lett en ugrei stemning i forumet og dette ønsker vi ikke. Vi er venner uten å stikke hverandre... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes et par i Norge, det er en "italiensk m3" eller noe lignende. Vanlig E30 (ikke m3) i modellbil er VELDIG sjeldent, ikke sett det før. Nå kommer det snart en lang wikipediaforklaring fra Fredrik! ;)

Ingen dag uten mobbing. Hadde du vært litt eldre hadde du også fått med deg at akkurat denne modellen kunne man for få år siden kjøpe for relativt små penger. Fordi E30 320is også fantes med fire dører og chassiset samt karosseriet kom fra 325i ble den ikke oppfattet som en ekte M3. Jeg synes at E30 320is er en av BMW´s mest spennende oldschool modeller. Den deler forøvrig skjebne med bl.a Porsche 924 Turbo (931) så jeg har kjent til modellen siden den var på markedet... :)

Jeg tenker alltid når jeg leser om sammenligninger av bmw og Porsche at det er på en måte ikke sammenlignbart..

For meg var og er Porsche en sportsbil og BMW en vanlig (ofte sportslig) familiebil/sedan/stv.. Med selvfølgelig visse unntak, men du skjønner hva jeg mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi E30 320is også fantes med fire dører og chassiset samt karosseriet kom fra 325i ble den ikke oppfattet som en ekte M3. Jeg synes at E30 320is er en av BMW´s mest spennende oldschool modeller. Den deler forøvrig skjebne med bl.a Porsche 924 Turbo (931) så jeg har kjent til modellen siden den var på markedet... :)

Jeg tenker alltid når jeg leser om sammenligninger av bmw og Porsche at det er på en måte ikke sammenlignbart..

For meg var og er Porsche en sportsbil og BMW en vanlig (ofte sportslig) familiebil/sedan/stv.. Med selvfølgelig visse unntak, men du skjønner hva jeg mener :)

Jeg er enig i det du sier, men akkurat her var vel poenget ikke å sammenligne BMW og Porsche, men å trekke fram to bilmodeller som hadde det felles at de ble undervurderte slik at det tok en tid før de fikk den plassen i rampelyset de fortjente.

På lignende måte kan jeg trekke fram Ferrari Dino og Fiat X1/9. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...