Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet om jeg kan spille av DVD film i dasjen på e61? Prøvde å sette inn men det skjedde ikke noe.

Står hvertfall dette..

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD

Går ikke sånn uten videre nei. Det er mulig med noe ekstra modulgreier, samt på biler med den nyere typen iDrive som kom i 2009.

Fra min:

090e8bf1.jpg

God ide! Er det klipp og lim, eller tenker du på et spesielt kit?

Klipp og lim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om jeg kan spille av DVD film i dasjen på e61? Prøvde å sette inn men det skjedde ikke noe.

Står hvertfall dette..

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD

Går ikke sånn uten videre nei. Det er mulig med noe ekstra modulgreier, samt på biler med den nyere typen iDrive som kom i 2009.

Hvor får jeg tak i den modulen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. :)

Tror det er en original BMW-del, så den fåes vel hos de fleste som forhandler BMW-deler. I tillegg trenger du DVD-spiller.

Hvorfor kan ikke den originale dvdspilleren brukes da? De må jo være en løsning på det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke har en i eller bak senterkonsollen er den bak på navicomputeren, og da må den kodes for å bli aktivert.

Den var bak. :) Skal ta meg en tur opp til ess til uka å høre om de kan oppdatere softwaren på den. Skal ta en dynotest hos de og finne ut eksakt anntall hk og nm. De skulle også fintune den om det trengtes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Kreativt :D (barnevognen)

Sendte en prisforespørsel på Dynavin til han Jeff på E46fanatics.

Fikk svar på under 2 min. Skvatt nesten. Haha

$729 for D99+ med windows og $80 frakt til Norge. Blir totalt 4631,-

Så moms i Norge. Ala 500 for brakett til å flytte klimapanel og 90,- for USB mount.

Så må jeg koble på Cerwin Vega subben min fra forrige bilen, fordi det ikke kommer lyd i originale subben.

Trenger muligens antenneforsterker også.

Tror jeg kjøper dette altså. :)

Men ikke før lønn om en 3 ukers tid. Svidd oss blakk på bil denne måneden. Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om norske nettbutikker som selger komplette pakker med stag og foringer? Skulle hatt en del nye stag (endeledd på stabstag, syreledd begge sider etc) og da vil det lønne seg å kjøpe pakker.

Type:

$%28KGrHqRHJBQFEHFcMwQ%28BRFr69dqEw~~60_57.JPG

Koster 1.200 + 400 i frakt på ebay.

Kan bestille fra ebay, men gudene vet når jeg har de på posten da og ingen vet hvilken kvalitet det er av heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...