Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Blir det brukt magnetisme eller vakuum for å rette? Eller er det tradisjonell retting, som må sparkles og lakkes etterpå?

Her er en youtube video om én måte å gjøre det på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal legge ut annonse for en kamerat, noen innvenninger på denne?

Da legger jeg denne bilen ut for salg.

Dette er en godt utstyrt Subaru Impreza Premium Sport med sin sterke, men økonomiske motor og Subaru sitt overlegne firehjulstrekksystem! Den har en 2.0L diesel-motor med 150hk og 350nm, med oppgitt forbruk på 0.59l/mil, som gjør at du slipper å tenke på høye drivstoffregninger og hyppig fylling!

Den er meget godt utstyrt, blant annet er det verdt å nevne at den har STI-vinge, Impreza bakfangerbeskytter, skvettlapper, vindavvisere og sotede ruter. Av lys er det originalt xenon i kjørelys, mens det er ettermontert xenon i fjernlys og led i tåkelys, så her har du ingen problemer med å lyse opp skogen. Det er også byttet tåkelyslampe bak, til klart glass, for å skape symmetri.

Bilen er helt original, uten senk, chip eller annet som kan tukle med komfort, garanti osv, samt at den har fulgt alle servicer. Den ruller på flotte originale 17’’ sommerhjul med godt med mønster, mens den har originale 16’’ vinterhjul, også med godt med mønster. Den er avbildet med tøffe 18’’ OZ-felger som kan følge med mot tillegg i prisen.

Verdt å nevne er at den nylig har fått ny blokk (motor) på garanti, med tilhørende deler. Samtidig ble det byttet bremser foran og bak, alt av væsker og oljer er skiftet, og helt nye vindusviskere er montert.

Om denne har falt i smak, er det bare å ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør her også! Er dette ett tegn på at radiatoren må byttes eller holder det å bytte ekspansjonstank og pakkningen i bunnen av denne? Er ingen dramatikk med kokende kjøleveske som spruter ut i motoren så dampen står men kun denne lille "svettingen" her? :?

[ Bilde ]

Vask bort sjekk hvor mye som svetter fram, blir det verre, ta av trykket på kjølesystemet for å midlertidig holde det i sjakk, ikke optimalt, men funker!

Har funka fint å ta av trykket når jeg har støtt på kjølevannslekasjer, særlig på biler jeg ikke ønsker/eier ønsker å koste noe mer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er nok verdt 20+, om den er i fin stand og alt er velstand kunne jeg fint betalt 25k for den(om 230 hadde vært et alternativ). Dessverre er det veldig mange som er ute etter denne biltypen som leter i 10-15k klassen og da biler som har noen kosmetiske feil og mangler til bruk som pendler/arbeidsbil. Det vil nok derfor bli vanskelig å finne en kjøper som er villig til å betale 30k for den.

Jeg hadde personlig ikke kjøpt den på grunn av for liten motor.

Er ikke ASD differensial på den? Det hever opp verdien en del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne burde prisen vært 10k lavere, affeksjonsverdi har dessverre lite med reell verdi å gjøre :wink:

Jeg er igrunn enig, men prøv å overbevis min farfar på 82 år om at bilen han har vaska i 6 år ikke er verdt mer enn 15k a. Jeg har ikke turt engang, tror han hadde henta hagla :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...