Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40815246

Denne E60en har jeg herja mye med :mrgreen:

Mine foreldre sin "gamle sliter" er lagt ut for salg, hehe! De kjøpte den ny og bytta den inn for litt siden og nå selges den igjen. Er en veldig fin bil som fattern var nøye med, men vet ikke hvordan siste eier har vært mot den. Både jeg og søstra mi øvelseskjørte i denne og den tok oss på lange bilturer, blir nesten litt sentimental av dette selv om det ikke er så veldig lenge siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderer å kjøpe meg ny tv og lurer på om det er noe vits i å vurdere smart-tv? føler absolutt ikke behovet den dag i dag :P

vurderer noe slikt:

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og- ... ue46eh5005

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og- ... v-47ls560t

noen som har noe å anbefale? må være minst 46/47"

Med mindre du kun skal spille og surfe ville jeg sterkt vurdert plasma fra Panasonic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1

Kommer ikke til å bytte min plasma med det første.

50" og 3D gjør filmer som Avatar nydelig å se på.

Sluttet totalt å kjøpe DVD filmer. Mye dårlig 3D, så går 99% i vanlig blu-ray.

Panasonics nyere plasma TVer kan ikke sammenlignes med noen år gamle. Slet mye med innbrenninger og røde pixler etc på de dyrere plasmaene fra samsung etc. (4år+ siden)

Anbefaler panasonic plasma om det går mye i film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som trenger s3 batterier? Har 4 for mange. :) [ Bilde ]

Du skal ikke ha en S3 til overs samtidig?

Jeg klarte å knuse min på følgende måte:

Mobilen var godt plassert i lommen, jeg satt meg inn i bilen og lukket døren. MEN imens jeg lukket døren klarte da min Galaxy S3 å klatre ut av lommen og la seg i mellom døren og bilen mens jeg var i godt igang med å lukke døren litt hardt(litt slitne hengsler på den gamle merca, så må ta i et ekstra tak), og vips, no more Galaxy S3 for me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderer å kjøpe meg ny tv og lurer på om det er noe vits i å vurdere smart-tv? føler absolutt ikke behovet den dag i dag :P

Kjøpte meg fancy Smart-TV i desember. Noen kule ting å leke med første uka du har'n så er du lei. Web-browsing og slikt er helt rævva. Det eneste jeg har brukt den "smarte" biten til er Netflix, men det har jeg via Playstation, PC osv også.

Som Lyd og Bilde skrev i en artikkel: "Smart-TV'n din er dum" Det utsagnet syntes jeg stemmer på en prikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderer å kjøpe meg ny tv og lurer på om det er noe vits i å vurdere smart-tv? føler absolutt ikke behovet den dag i dag :P

Kjøpte meg fancy Smart-TV i desember. Noen kule ting å leke med første uka du har'n så er du lei. Web-browsing og slikt er helt rævva. Det eneste jeg har brukt den "smarte" biten til er Netflix, men det har jeg via Playstation, PC osv også.

Som Lyd og Bilde skrev i en artikkel: "Smart-TV'n din er dum" Det utsagnet syntes jeg stemmer på en prikk!

det er akkurat det jeg tenker, at det er fancy og kjekt første uka.. er heller ikke så storkrevende når det kommer til lyd/bilde, så må ikke ha det nyeste/beste av alt.

eneste grunn til å bytte ut tven jeg har nå er størrelsen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor har du nå da? Har selv 55" og man blir fort vant til det.. Oppgraderingsspøkelset kommer fort for enkelte like etterpå.. Vent heller til det kommer en ny teknologi om du ikke har noen hast. LCD med LED bakgrunnsbelysning har vel vært øverst på markedet litt for lenge nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...