Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

250 laken PLUSS mva. & engangsavgift? HAH! Ler herfra til Kina.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40932491

Hmm.. Det er brukeren Thomashm5 her på forumet som selger den. Han har riiiimelig koll på hva slags verdi slikt har..

Er vel en av de på forumet som har omsatt mest m deler og..

Det er jeg klar over, men den er ikke verdt prisen han forlanger. Lakkforskjell på ei dør, høy km.stand(mtp. pris) osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

250 laken PLUSS mva. & engangsavgift? HAH! Ler herfra til Kina.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40932491

Hmm.. Det er brukeren Thomashm5 her på forumet som selger den. Han har riiiimelig koll på hva slags verdi slikt har..

Er vel en av de på forumet som har omsatt mest m deler og..

Det er jeg klar over, men den er ikke verdt prisen han forlanger. Lakkforskjell på ei dør, høy km.stand(mtp. pris) osv.

Ok, ja du har sikkert rett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit! Laget konto på paypal, og handlet midt første produkt fra ebay (tror jeg?). Dette merker jeg kommer til å bli farlig :P

Det blir det! jeg ble hekta! :S nå er huset litt fylt med søppel jeg ikke trenger xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt latterlig. Nå koster det 450 kroner for omlegging + avbalansering av en oppsetning stålfelger her i Århus og har man lettmetallfelger koster det hele 800 spenn. Det er det reneste landeveisrøveriet. For bare 2-3 år siden kostet den samme jobben 300 kroner... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt latterlig. Nå koster det 450 kroner for omlegging + avbalansering av en oppsetning stålfelger her i Århus og har man lettmetallfelger koster det hele 800 spenn. Det er det reneste landeveisrøveriet. For bare 2-3 år siden kostet den samme jobben 300 kroner... :evil:

Gjør det i Norge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Omlegging av egne dekk på mine felger, balansering og montering på bilen, felgdiameter 16" og mindre"

Dette skal lokale Vianoren ha 1200kr for... Go figure :lol:

"Omlegging av egne dekk på mine felger, balansering og montering på bilen, felgdiameter 17" og større"

Dette koster.. Wait for it.. 1520kr.

NAF har økt prisene sine drastisk ila kort tid.. Før betalte jeg 800kr for 4hjulskontroll, sist jeg sjekka kosta det 1490,-. Dette er medlemspris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...