Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm Lørdagskvelden startet bra, skulle til en venninde og greier, men hmm så kommer det en spenstig lyd fra BMWn(helt forjævlig rabalder) fra et eller annet sted forran. Motor tusler og går pent som bare det, ingen spesiell slakk i hjullagre, lyden kommer og går når jeg kjører over 60km/t et stykke, som om noe går varmt og tilslutt lager lyd eller begynner å skjære. Bilen lugger/bremser ned når lyden kommer, holdt meg under 40km/t fra Oslo og kom hjem trygt, men det tok tid :P

Får se mer på det imorgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sabine Schmitz og Tiff Needell viser oss betydningen av lav vekt (og gode bremser) i denne lille testen med BMW M6 og Porsche 911 Carrera S. Forøvrig... du verden så underholdene og morsomt Fifth Gear har blitt... :P

http://germancarscene.com/2013/04/09/bm ... more-88471

Jeg synes Fifth Gear er mye mer interessant å se på enn Top Gear, av den enkle grunn at jeg synes Top Gear blir noe useriøst når det kommer til biltesting. Fifth Gear har også tatt seg veldig opp siste årene, fra å teste franske småbiler og bare noen få råskinn har de bygget seg opp og fått muligheten til å heve standarden mye! Det finnes vel heller ingen andre bilkjørere i et slikt type program noe sted med en mann som kan kjøre såpass bra og fortelle seeren hvordan bilen oppleves akkurat i øyeblikket det skjer(Tiff Needell).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvete, stang ut på moen og aasbø nå :(

Kjiipt.. :( Skjedde med Moen da? Understyring som f... eller? :P Syntes Fredric hvertfall skulle gått videre!!

Gikk noe galt i forstillingen har jeg hørt..

Fredric kjørte helt rått på andre runden, men første runden var så middels at det ikke holdt mål dessverre :(

59228_317763295019315_1729161294_n.png

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk byttet til sommerhjul på Mercedesen idag. Men så kommer det alltid til merking av dekkene, jeg har aldri slike man setter på ventilen. Jeg var tom for maskeringstape som jeg har brukt før, klistrer en remse inni hjulene og tegner på med tusj. Så da ble det forming av bokstaver med gaffa-tape. :lol:

Men det funker!

nba06pm2vud0g8osbmlt.jpgj3xtupme2ujd51iszgpn.jpg

Bilen er skitten, det har regnet idag. Den er heller ikke kosmetisk et prakteksempel(ser bra ut fra avstand), men den får meg fra a til b for en billig penge og er god å kjøre med drift på rette hjul samtidig som den er teknisk helt i orden \:D/ .

chi69umhut3ijxh05ptr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute og cruisa med BMWen i Oslo Sentrum for første gang igår før jeg skulle videre noen ærender(men kom ikke så langt), kjørte ned på Aker Brygge, slik jeg bruker å gjøre. Jeg rygger inn mot sperresøylene mot selve brygga også som jeg pleier. Det var da Aker Brygge ble snudd på hodet.. Folk klappa meg på skuldern:"Jævla fin", "Jævla bra, en skikkelig klassiker", mennesker på utestedene rett ved begynte å reise seg og glane og mannfolka måtte ta bilen i nærmere øyesyn.

Det har egentlig vært slik før også, men denne gangen da folk begynte å titte inn i coupeen at man fikk satt prikken over i'en :)

Rett og slett ordentlig gøy! En fotograf begynte å ta bilder og en jente han hadde med seg gav jeg lov til å posere over framskjermen :P

Flott vestkantungdom tittet i ekstase med blazerene sine med gullknapper :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...