Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hørte det var ganske dødt meet?

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Det var jo mye folk og biler, men når snuten omtrent deler ut kølapper for teknisk kontroll som er bare et par hundre meter unna så blir det jævlig dødt. Det var flere folk utenfor/på mcdonald enn der man skulle møtes :lol:

Du gikk ikke glipp av noe, men hvordan går det med folieringa? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte det var ganske dødt meet?

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Det var jo mye folk og biler, men når snuten omtrent deler ut kølapper for teknisk kontroll som er bare et par hundre meter unna så blir det jævlig dødt. Det var flere folk utenfor/på mcdonald enn der man skulle møtes :lol:

Du gikk ikke glipp av noe, men hvordan går det med folieringa? :)

Folieringen kommer seg nå ;) mangler bakfanger bakluka og sideskjermer bak bare, pluss montering da ;) satser på en tung folieringsdsg på søndag ;) så blir det å få klar sommerhjula på mandag, og da står bilen sommerklar bortsett fra eksos som trolig kommer på på onsdag ;)

Sent from my eyePad using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte det var ganske dødt meet?

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Det var jo mye folk og biler, men når snuten omtrent deler ut kølapper for teknisk kontroll som er bare et par hundre meter unna så blir det jævlig dødt. Det var flere folk utenfor/på mcdonald enn der man skulle møtes :lol:

Du gikk ikke glipp av noe, men hvordan går det med folieringa? :)

Folieringen kommer seg nå ;) mangler bakfanger bakluka og sideskjermer bak bare, pluss montering da ;) satser på en tung folieringsdsg på søndag ;) så blir det å få klar sommerhjula på mandag, og da står bilen sommerklar bortsett fra eksos som trolig kommer på på onsdag ;)

Sent from my eyePad using Tapatalk

Det høres bra ut. Høres ut som om du har mye å gjøre for tiden :) Blir veldig spennende å se det ferdige resultatet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik situasjon vil jeg gjeeeeerne oppleve <3

Det vil jeg også, gjett om.... :twisted: Tror det hadde rabla helt for meg om de hadde fått løs på bilen min og tatt nøkkelene mine. En syklist sparka i siden på bilen til en kamerat av en kollega, han stoppa lenge brorti veien og stoppa tohjulingen. Syklisten var frekk som få så sjåføren tok sykkelen hans å kasta den ned i skråningen ved siden av veien, han ble anmeldt for skadeverk så han anmeldte syklisten igjen for skadeverk på hans bil :roll:

Så lenge de viser respekt for oss bilister og holder seg på en linje slik at ikke farlige situasjoner oppstår, så lar jeg dem være i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte noen nye felger idag! 17" BMW style 32 til E24n :) Fikk de grisebillig da de trenger mye kjærlighet! Planen er å pulverlakkere de :)

Hva er det man vanligvis gjør? Sandblåser? Glassblåser? Hvor fin sand bruker man egentlig?

Noen som anbefaler en flink pulverlakkerer på Østlandet?

Slik blir de seendes ut på bilen :D

zlvj88f2ry38khp5kcth.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...