Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Off, får frysninger. Stakkars familie og venner :(

Tenker samtidig på alle syklister som er langs veier med 80sone, gjerne med gang og sykkelvei ved siden av.. 2-3stk i bredden, og ligger slik selv om det kommer bil... Er jo en risikosport det mange driver med..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, får frysninger. Stakkars familie og venner :(

Tenker samtidig på alle syklister som er langs veier med 80sone, gjerne med gang og sykkelvei ved siden av.. 2-3stk i bredden, og ligger slik selv om det kommer bil... Er jo en risikosport det mange driver med..!

Jeg har en tråsykkel, jeg tørr ikke å sykkle på bilveier.. Skjønner ikke at dem tør..

Hvis det er eneste vei så greit, legg deg så langt ut som mulig, men når det er gangvei/sykkelvei langs veiene, så skjønner jeg ikke at dem sykkler på bilveien. Eller, jeg skjønner det, men de burde ikke... Selv om de har rett og slikt, skjer det en ulykke er det som oftest de som rammes hardest. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo en original M3 til samme prisen...

Jeg hadde aldri kjøpt ombygd bil. Halve gleden er jo eie en vaskeekte M-bil.

Jeg kunne gjerne kjøpt ombygget M-bil pga prisen om de hadde vært billigere..

Ser på det som en billigere og mye bil for pengene...

Problemet er at jeg synes nesten alltid folk forlanger bortimot like mye for en ombygd som original :/

Og da er ikke valget vanskelig lenger...

Uten å ha noen biler vi direkte kan dikutere eller samenligne er det vel skjeldent en ombygd bil er priset likt med en orginal bil med samme specs? Har sett ombygde biler med høy utropspris, men da langt mere påkostet.

Når det er sagt er det å samenligne en orginal bil med en ombygd uansett ikke rett, men blir ikke noe bedre hvis de ikke er likt "utstyrt" heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er greit med utstyrsnivå og lignende men jeg syns generelt ombygde ligger meget høyt i forhold til originale uansett..

Her er en som ligger ute nå

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnk ... 486&page=1

Her er en original som ligger ute nå (nettopp solgt) ikke tvil om hva jeg hadde valgt...

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnk ... 486&page=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover hos kompisen idag.. stoppa en russebuss på utsiden og bråka skikkelig, veggene vibrerte her også pissa de i hagen, så jeg ringte snuten og de skulle komme.. de kom litt for seint pga naboen kom ut og sa de skulle stikke et annet sted og bråke og spille musikk.. også tok de faen mæ hele naboen inn i russebussen og stakk av :s en mann i snart 60årene :s ringte snuten opp igjen og de finner ikke bussen(hører på politiradioen) det var jo ganske trygt! Haha:p stakkars mann sier jeg.. når det er 50 russ som drar han inn i russebussen og stikker av med han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker utsom de har gitt opp søket :P de sendte 1 patrulje bil bare :s er vestfolds politiet på sitt beste ja! Lurer på hva kjerringa til han som ble tatt med er hen :P mannen skulle bare ut for og si ifra til de så etterhvert så må jo hu merke at han har blitt litt lenger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette russe greine bare burde vært avsluttett, de gjør bare verre og verre ting for hvert år.. Dem har helt mista sikta på hva poenget er ..

Noe som hadde vært veldig synd for dem som faktisk oppfører seg..

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russefeiringen er i utgangspunktet en god ide. Spesielt i det norske samfunnet hvor manglende inkludering og fremmedfrykt er en så stor del av kulturen. Jeg hadde vertfall mange gode minner om nye bekjentskaper/fest/moro som aldri skjedde i nærheten av like "tilfeldig" hverken før eller etter de berømmelige 21dagene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med hawkon88, russefeiringen er veldig inkluderende, om man kan bruke det ordet, enkelt å bumpe borti folk, og skape nye vennskap, noe som kan ha med alkoholinntaket å gjøre :P

Men det skal sies at det er ikke bare 21 dager lengre :P broren min i skien startet nesten tidlig i april :P blir lengre og lengre for hvert år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke russen lengre.

Jeg og Eska her på forumet har brukt mange timer og dager på å rydde, male og shine opp, fjerne tagging osv. i en rampe(bowl) som står inni et telt(type industri), altså kan man bruke den året rundet. Dessverre er låsen til denne ødelagt og står åpent døgnet rundt, men i god tro satset vi på at den fikk stå i fred. MEN nå har russen vært der, det er igjen nedtagget, knuste sprit/øl-flasker over alt, inntørket øl, ølbokser, matrester, engangsgriller(!!!) og masse annet dritt er spredd rundt. Det går i utgangspunktet ikke an å skate der lengre. Ikke moro, med tanke på all den tid vi har lagt i dette. Jeg skal ikke gi russen skylden for absolutt alt av det, for jeg regner med de ikke er alene om dette, men likevel, vi fant russekort og russejakke, samt har sett bilder hvor de fester inne der. :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...