Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det ble jeg sjalu av. Men det må jo være lov å bli sjalu av noe uten å være en lett sjalu person? Ble nærmest rørt når jeg så han med Kadetten, men så er jeg mer opptatt av gamle biler enn de fleste her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde for noen år sia at en eldre herremann i 80-åra stilte med sin 70's Renault 12? på Reodor Felgens gatebiltreff her i gokk. Det var utrolig koselig, men ingen av deltagerene brydde seg nevneverdig. Der stod han med sin gamle strøkne Renault mellom opphora rånebiler og var så ekstremt SØT! Jeg prata ihvertfall mye me'n, det kuleste var når han deltok i burnerunden, han var LETT den kuleste der. LETT! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag...nytt firmanavn... På den måten kan ikke myndighetene forfølge oss..Regnskapet kan ikke kontrolleres.. Og ingen kan ringe og klage på oss fordi... ja du skjønner...De finner oss ikke :lol:

Hvor går forresten den store europaturen din? Lager du reisetråd? Regner med du egentlig er større enn de fleste manneovergriperne i europa :lol::lol:

Haha, her har jeg mye å lære skjønner jeg! :lol:

Europaturen, aiaiai.. Går igrunn ganske dårlig akkurat nå, vært nede for telling i noen dager og da går jo all planlegginga rett vest! Det viktigste som gjenstår er:

-Pakke?!

-Kjøpe/montere ny spiller (orker ikke kun oldschool cd-spiller og 0 radio har jeg funnet ut)

-Biitteliten vals av buene bak, fant ut at det subber i de værste telehivene med bagasjen full av svenskehandlings :lol: Noen som har hjulbuevalsedings mellom Hedmark og Oslo?

-Barbere vekk litt fjellpels

Sikkert mye mer, men det har jeg fortrengt. Greencard er ordnet, ser du styra med det du og :wink:

Hvordan går din planlegging og når reiser dere?! Kanskje vi møtes?! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken er altså halv tolv på kvelden og gradestokken viser 18 varmegrader, utrolig deilig :) Sitter med fruen på verandaen i bare t skjorta og slapper av med siste nummer av BMW Car, fin måte å avslutte nasjonaldagen på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil GS sine Raptor-felger være helt idiotiske på 1-serien min?

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt meg kvalitetsfelger (BBS eller originale BMW-felger av et eller annet slag), men jeg finner liksom ingen jeg helt klarer å falle for, og de jeg virkelig har lyst på har et innpress som ikke er i nærheten engang. I tillegg koster vel de alternativene mer enn det jeg bør bruke på et sett med hjul som jeg ikke trenger litt engang.

Det er altså snakk om disse i 19" (er nok noe mørkere i virkeligheten):

154882

På denne:

file_zpsfa48ae3c.jpg

Ser forøvrig at de samme felgene i 18" er hele 4300kr billigere, så kanskje det også kan være et alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil GS sine Raptor-felger være helt idiotiske på 1-serien min?

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt meg kvalitetsfelger (BBS eller originale BMW-felger av et eller annet slag), men jeg finner liksom ingen jeg helt klarer å falle for, og de jeg virkelig har lyst på har et innpress som ikke er i nærheten engang. I tillegg koster vel de alternativene mer enn det jeg bør bruke på et sett med hjul som jeg ikke trenger litt engang.

Det er altså snakk om disse i 19" (er nok noe mørkere i virkeligheten):

[ Bilde ]

På denne:

[ Bilde ]

Ser forøvrig at de samme felgene i 18" er hele 4300kr billigere, så kanskje det også kan være et alternativ.

Fine felger, og de vil nok passe :) Men du nevner at du i utgangspunktet så etter kvalitetsfelger typpe BBS eller org. BMW. Hva med BMW Style 313?

bmw_36112154766_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Style 313 hadde jeg på e46-en, så de er litt "oppbrukt" for min del. Jeg har sett litt på de, men i 19" er innpresset for lavt, så da måtte jeg fått dreid det ned og styrt på, så vet ikke helt om jeg gidder det. De finnes forøvrig i 18" også, og da med 1-serie-innpress, men det er liksom 19" jeg vil ha. Har også tenkt endel på style 225, men det er samme problem der.

Andre felger jeg har vurdert endel er BBS CH-R, men da begynner det å koste litt igjen, spesielt med 1-serie-vennlig-innpress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror gs felgene blir bra på den,

er vell rundt org e90 innpress du trenger på den? org 1er innpress er vell noe høyere enn 3er?

uff for en dag det her ble :P dagsfylla var lite vellykka, men men blir å dra seg opp til bmwccnr treff i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...