awt Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 Så jo ganske greit ut på den, men det blir nok ikke like aggressivt hos meg dessverre.
Haukefer Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 For et fantastisk vêr idag Sent from my iPad using Tapatalk HD
hermanoo90 Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 Selvfølgelig må jeg jobbe når det er 24 grader kl 09.00 om morningen.....! Skulle heller hatt E30en på skilt og cruisa hele dagen...
SofaKingFresh Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 Kjenner til det.. Deilig at det er lite å gjøre idag da. Men ville gjerne hatt bilen min fra verkstedet idag. Så deilig cruisevær. Jaja... får vente til Tirsdag
316 Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 På med shorts nå ja! Dæææven, og i mårra blir det ENDA varmere!
FredrikE24 Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 Satt ute i dressen til klokka var nærere 03:30 inatt og pimpa og drakk på las verandas... Litt sliten idag..
SofaKingFresh Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 Vært på jobb i 3 timer, og alt jeg har fått gjort er å vaske en bil, henta en bil, fylt bensin på en bil, og henta en bukett med blomster til en bil-levering. Deilig i sola altså Snart er det grilling og god dessert, før jeg skal spille frisbeegolf med en kamerat eller fler. Nyte dagen. Det kan jo tross alt være den eneste dagen vi får med sol i Norge. Haha
Shattered Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 http://tb.no/nyheter/kjorte-fire-i-bred ... -1.7896239 Noen som vet hvem?
Nytern Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 Herlig bilradio! Flac!! Jeg er egentlig en skikkelig Pioneerhore når det gjelder aftermarket spiller i bil, men 2013-linja med spillere så skikkelig begredelig ut. Derfor ble det kjøkkenmaskin denne gangen! Utrolig praktisk å slippe cd-spiller og at man faktisk kan dytte på plass spiller i ett trangt bmw-dashbord uten å skvise ledninger mot varmeappductsene Ja, også ser den fin ut. Ikke veldig juletreaktig
fish Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 Årets første bryggetur. Sjekker at alt fungerer før 316 og Clerion kommer på besøk for å fiske litt.
FredrikE24 Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 Jeg har nå bladd i gammel "faglitteratur", en bok som heter "Alt om bilen" arvet av bestefaren min. Han kjøpte den, min far har slitt den ut. Kjekk bok.. Den tar virkelig for seg alt.. Jeg tok noen bilder av noen ting som kanskje er morsomt for andre å se Hvordan fjerne rusthull? Nemas problemas! Dette fikser man med sparkel og tett hønsenetting Ettermontering av radiatorgardin! Kodelås på håndbrekkhåndtak! Svært tyverieffektivt Tegning av en MB 250 Manta Hvordan gire med usynkronisert girkasse? BMW Hvordan forholde seg til kjøring under flom? Hvordan kjøre uten frontrute?! Ellerno.. Bosch sprut Smøring Choke Forgassere Wankel motoren er detaljert forklart i denne boka Ulike typer lagre brukt i motorer Oversikt over forskjellige gjenger
awt Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 Jeg har også en gammel bok som heter det, men min ser litt eldre ut. Absolutt morsom lesing.
noekult Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 Nice! Kodelås på håndbrekk hadde jeg aldri hørt om. Lurer på om noen fortsatt lager sånt på bilen?
Fredrik Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] Herlig bilradio! Flac!! Jeg er egentlig en skikkelig Pioneerhore når det gjelder aftermarket spiller i bil, men 2013-linja med spillere så skikkelig begredelig ut. Derfor ble det kjøkkenmaskin denne gangen! Utrolig praktisk å slippe cd-spiller og at man faktisk kan dytte på plass spiller i ett trangt bmw-dashbord uten å skvise ledninger mot varmeappductsene Ja, også ser den fin ut. Ikke veldig juletreaktig Interessant... hvilket adapter bruker du for å få festet spilleren?...
316 Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 Kodelås på håndbrekk har jeg ALDRI sett, tror ikke det slo helt i gjennom for å si det slik.
Anbefalte innlegg