Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

iPhone 4 - telefonen jeg har eid lengst totalt, men jeg bytta skjermen 4(!) ganger på to år.

Samsung S3 - en generelt bedre telefon enn iPhone 4, og iPhone 5 er jo bare en lenger iPhone 4 som knuser like lett og er mye dyrere å fikse.

Nei, blir S4 på meg, Apple har ikke noe å friste med for tiden, ble utrolig skuffa over femmern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte iPhone 3G den dagen den kom, og nå har jeg en iPhone 5. Har enda tilgode å bytte en eneste skjerm, eller andre deler for den saks skyld.

Kanskje det er brukeren som er hovedproblemet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte iPhone 3G den dagen den kom, og nå har jeg en iPhone 5. Har enda tilgode å bytte en eneste skjerm, eller andre deler for den saks skyld.

Kanskje det er brukeren som er hovedproblemet? :)

Pft, er faktisk ikke vits i å bortforklare at iPhone knuser generelt lett, men jeg skal ikke si jeg behandler telefonen min voldsomt pent, har knust S3n også - men den tålte vesentlig mye mer enn iPhonen :P

Måtte god fart og noen fliser til for å knekke S3n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke tvil om at det er "brukerfeil" som gjør at mobiler knuser.

Jeg har hatt både iphone og samsung, begge merkene har knust, men begge tålte mye. Iphone har derimot lettere for å knuse mtp at den har glass på begge sider. Jeg skjønner ikke hvorfor man alltid skal hakke ned på merket man ikke har, jeg har hatt begge merkene, og vært fornøyd med begge, let it be ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke tvil om at det er "brukerfeil" som gjør at mobiler knuser.

Jeg har hatt både iphone og samsung, begge merkene har knust, men begge tålte mye. Iphone har derimot lettere for å knuse mtp at den har glass på begge sider. Jeg skjønner ikke hvorfor man alltid skal hakke ned på merket man ikke har, jeg har hatt begge merkene, og vært fornøyd med begge, let it be ;)

Android mot iOs er en splittet gjeng vettu, jeg for min del syns iOs er det mest ryddige - men blir fort lei av begrensningene.

Kommer Apple med en fristende iPhone 6 så bytter jeg lett, men iPhone 5 syns jeg er for dyr i forhold til hva den tilbyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte iPhone 3G den dagen den kom, og nå har jeg en iPhone 5. Har enda tilgode å bytte en eneste skjerm, eller andre deler for den saks skyld.

Kanskje det er brukeren som er hovedproblemet? :)

Jeg har hatt Iphone i snart 4 år nå, og knuste skjermen for en mnd siden. Det var første gangen.

Men det er jo ikke ukjent at disse tlf blir knust titt og ofte.

Uansett er det en veldig god tlf med meget enkelt brukergrensesnitt for oss som ikke trenger alle funksjoner som er "låst" av Apple...

Min datter på 2 år finner frem til hva hun vil på min iphone. Sier jo litt om hvor enkle de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke nekte for at iPhone er sårbar, men når man leser her høres det jo ut som om den er laget av keramikk og man knapt bør ta på den uten å bruke hvite fløyelshansker. :)

Jeg savner igrunn ingenting med iPhonen min. Jeg har ikke behov for å endre hvordan telefonen ser ut, eller trø masse unyttige ting inni den som jeg ikke trenger. Slikt gjør man med biler det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke nekte for at iPhone er sårbar, men når man leser her høres det jo ut som om den er laget av keramikk og man knapt bør ta på den uten å bruke hvite hansker fløyelshansker. :)

Jeg savner igrunn ingenting med iPhonen min. Jeg har ikke behov for å endre hvordan telefonen ser ut, eller trø masse unyttige ting inni den som jeg ikke trenger. Slikt gjør man med biler det. :)

100% enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...