Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

I dag låste jeg verkstøyskapet og leverte nøkkelen til verksmester, rydda ut av garderobeskapet og sa hadebra til å være bilmekaniker. Litt vemodig, men samtidig er det jo et bevist valg :)

Satser videre mot en karriere i politiet. Har vært gjennom opptak og det gikk utmerket. Det som nå kan stoppe meg er karakterer når de skal finfinsupplere på slutten, men jeg tror det går vegen. Går det ikke vegen har jeg alltids en backup jobb og da får vi prøve igjen neste år.

Åh, kult! Har selv hatt lyst til å prøve meg der, men vet jeg ikke er godt nok trent. Lyst til å ta opp fag, (for å komme inn på phs), trene som faen og jobbe et år. Men tror jeg ikke skal satse på å komme inn :lol:

Lykke til! :) Hvor har du søkt deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, Nytern blant annet fikk ikke selge ventilhetter her engang.

Enkelte regler blir for firkantede.. Dersom det er en god pris på produktet, slik forumbrukerne kan dra god nytte av tilbudet, er det vell lite negativt med det :) Så lenge det er småting naturligvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi skulle løsne på gummiopphengsen til bakpotta på opelen idag for å prøve å lokalisere en eksoslekasje lyd..... neimen så knakk eksosen på midten å halve annlegget ramla i murgulvet... skjønner ikke hvordan noen mennesker liker det bil merket....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger nok i stor grad sammen med det at dem som kjøper seg bmw skal ha bil, og dem som kjøper opel o.l skal ha ett kjøretøy. Når det gjelder rust er det understellsbehandling og underspyling som gjør 95% av utslaget. Har jo vert flere 1 serier og nyere 3 serier oppe på forumet som ser ut som en e30 fra 87 under for den del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksisterer det bilmerker med bedre eksosanlegg enn BMW egentlig? Min 00 modell har originalt hele veien, ikke en ulyd etter 13 år på veien :)

MIn opel er 01mod og velholdt....like vell brakk eksosen tvert av på midten haha, er vell en grunn folk kaller det skropel xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksisterer det bilmerker med bedre eksosanlegg enn BMW egentlig? Min 00 modell har originalt hele veien, ikke en ulyd etter 13 år på veien :)

MIn opel er 01mod og velholdt....like vell brakk eksosen tvert av på midten haha, er vell en grunn folk kaller det skropel xD

YO! Min er 15 år, finnes ingen ulyd. Trodde en periode at kalystastor evar ågen.. men ddet er en ikk.e... :) den r smooth nå :D 1997 w202 merce

read y mafakkin' lection yo! :) bmw,merce... same same but different!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en 2002 mod BMW fra ålesund i vinter og det var heelt tydelig at selgeren ikke var en "bilkar" som bryr seg om vedlikehold utover strengt nødvendig, men har ikke sett snurten av rustproblemer under bilen. Har hatt av hele eksosen og fjærer/dempere og alt var lettskrudd.

Nesten litt rart faktisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.. Tro om dette er en tysker som har vært på besøk i Norge? Tenker da på veistandarden.. :-)

Ja det er mulig. Men ingen slår deg når du tapetserte to av dine sylindre i håp om at de oppførte seg mer feminint pga. din samboers ønske! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...