Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Saken er. Rotiform har klart å levere meg felger med 72mm senter, ennå jeg har presisert flere ganger at jeg skal ha felgene på E39 med 74,1mm senter. Så jeg presiserte at det måtte være litt å gå på.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Da er det vel enklest og raskest å bite det i seg og få felgene dreiet opp?

Når jeg gir så mange kroner, så betaler jeg ikke en øre for å få de tilpasset. De reiser tilbake i morgen den dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt politihøgskolen og håper på å en dag kunne jobbe i UP. Ikke for å hove inn mest mulig i bøter eller stikke kjepper i hjulene på folk med senkesett og strekkdekk, men rett og slett for å prøve å hindre slike ulykker som vi nettopp ser et eksempel på her. Hvor unge mennesker ikke forstår kosekvensene av høye hastigheter og kanskje mangel på kjøreferdigheter. Livet er ikke til å spøke med og man er utrolig sårbar - selv i en mer moderne bil.

Heldigvis har jeg en fot innnefor "bilmiljøet" har jeg har veldig forståelse for lidenskapen mange har til bil. Jeg har kanskje ikke det steriotypiske bildet når en senka BMW kommer kjørende, og det tror jeg bare er positivt.

Mange unge klager over at "snuten er på veien" men de er der for en grunn og som regel er det nettopp for å hjelpe deg og andre trafikanter til en tryggere ferdsel. Viss en bot kan hindre deg fra å kjøre deg ihjel - så flott! Så senest etter GS-treffet at folk han med leppa fordi politiet hadde stilt seg opp langst veien. Jeg så mye stygg kjøring fra treffet og flere episoder som kunne endt som han 21-åringen i Ålesund. Så kanskje man skulle tenke seg om litt neste gang man gir på i en liten blikkboks av en bil og heller være litt mindre opptatt av at politiet har tatt seg bryet med å passe litt på at det ikke går ille.

Bra skrevet! Jeg er enig i dette! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er mektig imponert over DHL nå! Bestilte en pakke til e30en fra england på fredags kvelden. Den ble sendt av forhandler på lørdag morgen og kom hjem på døra mi idag! :applause: Og dette etter å ha vært en snartur innom brüssel på søndag! :applause: Til sammenligning sendte jeg samtidig en retur pakke til et firma på sørlandet med posten. Den forlot oslo's omlastningsterminal idag tidlig #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt forstå du oppfatter det som irriterende eller støtende å bli stoppet gang på gang, men politiet ser nok bare etter "avvik fra det normale". Det kan være biltypen du kjører som ofte er innblandet i kriminalitet, tid på døgnet som er merkelig å kjøre på, endret kjøremønster når du oppdager patruljen komme bak deg etc.. Det er veldig ofte f.eks avisbud blir stoppet, nettopp fordi de kjører på en tid på døgnet som ikke er normal tid å kjøre rundt på :)

Jeg hadde sommerjobb i Aftenposten en sommer, og kjørte en rundbulka, rusten, ripete og stygg Corolla. De var vel klar for footpursuit når de så meg kl 04 om morran kjøre på feil side gjennom en rundkjøring, stoppe opp ved noen villaer og løpe ut av bilen :lol: Hjalp jo når de så 150 kg aviser i baksetet dog.

Har blitt stoppet veldig mange ganger av purken, og som du sier er nattkjøring i ukedagene ganske risky. Da er det stort sett bare deg og litauere/polakker i MB Sprintere som er ute på veien. Kjører man BMW er risikoen for blålys enda større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er faktisk lenge sia jeg ble stoppa av purken nå, og 2 av bilene min er nok veldig purkemagneter :P (ene med svær ic foran, og andre veldig lav og rånete utseende på begge)

kan vell ha noe med at jeg ikke kjører så mye rundt på kvelden lenger :P

men venter igrunn bare på å bli stoppa med turbobilen.

deilig med veteran forresten, fikk årsavgifta nå, hele 415kr, hadde alle bilene vært så billige såe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på om Coca Cola planlegger litt når de sender navne-flaskene rundtom. Der hvor jeg bor er det ikke så veldig mange utlendinger, og jeg har heller aldri sett en Cola-flaske med noe annet enn typisk Norske navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på om Coca Cola planlegger litt når de sender navne-flaskene rundtom. Der hvor jeg bor er det ikke så veldig mange utlendinger, og jeg har heller aldri sett en Cola-flaske med noe annet enn typisk Norske navn.

Så en med et rart navn en dag, kommer ikke på hva det var. Var i hvert fall ikke norsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på om Coca Cola planlegger litt når de sender navne-flaskene rundtom. Der hvor jeg bor er det ikke så veldig mange utlendinger, og jeg har heller aldri sett en Cola-flaske med noe annet enn typisk Norske navn.

99 prosent av flaskene i Oslo er også Martin, Anita og Trond, kompis, gjengen, typen osv. Har sett et par Ali og Mohammed, men dog ikke i Zero (svarting) :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på om Coca Cola planlegger litt når de sender navne-flaskene rundtom. Der hvor jeg bor er det ikke så veldig mange utlendinger, og jeg har heller aldri sett en Cola-flaske med noe annet enn typisk Norske navn.

99 prosent av flaskene i Oslo er også Martin, Anita og Trond, kompis, gjengen, typen osv. Har sett et par Ali og Mohammed, men dog ikke i Zero (svarting) :applause:

Tviler på du har sett "Mohammed" på noen flaske...

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/coc ... 39434.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...