FredrikE24 Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 En ukes ferietur til Tyrkia kort oppsummert:1 døgn - fikk herpes i trynet - tyrkisk sykehus - sitti på do - sitti på do - svetta - dyr sprit - sitti på do - aircondition - sitte mer på do. Fyfaen jeg skal aldri tilbake til Tyrkia. EDIT: Jo forresten, fått herpes i ØYET også.. renslig sted ass. Var i Tyrkia som seksåring, stort sett gikk det i å være solbrent og sitte på do Brodern hadde en skikkelig magasjau på toalettet på en resturant bla. Grisa ned hele baderommet Var i Hellas noen år senere, ingen magasjau Vi spiste mengder med magebalanserende tabletter hver dag, vasket oss på alle måter, drakk flaskevann og mineralvann. Allikevel gikk det skeis for de fleste av oss i reisefølget.
Haukefer Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Har vert i Tyrkia 3 ganger, kun positivt å si om det landet Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Thundercoil Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Haha. Høres lite deilig ut! Kun fått mageproblemer i Tyrkia 2 ganger. Ene gangen var når jeg var 13 og pusset tennene med hotellvann. Må ha svelgt noen dråper. Andre gangen spiste jeg på Mac'en (sikkert skylt salaten i springvann) Ellers har jeg familie som bor i en liten by, litt utenfor Alanya (gazipaşa), så pleier å bo i huset deres når vi er der. Der får de iskaldt fjellvann i springen som er veldig godt og som ikke fucker med magen. Så er det druetrær rundt/over hele huset, noen frukttrær i hagen, så vi pleier å ligge under trærene på taket og plukker druer. Så driver min mormor og mannen plantasjer med bananer, meloner og diverse grønnsaker. Masse godt. 3 badestrender innenfor 5min, og 95% av strandområdene er uten et menneske i sikte. Kjøper alltid kjøtt fra lokale slakteren og griller på hustaket eller på stranden. Ellers er det høns i hagen, så det er ferske egg til frokost. Så Tyrkia utenfor hotell og turister og festing, er ganske flott og fantastisk. Tyrkerne er veldig vennlig og åpen, og du slipper selgere og desperate innkastere på restauranter med lite kunder. Det eneste "negative" er at de skal proppe deg full i mat, og de vet ikke hva "nei, takk!" er. Haha.
Tzunami Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Da har man påtatt seg folieoppdrag på Tesla Model S gitt blir nok noe annet å foliere en flunka ny Model S (rett fra klargjøring) enn en 15 år gammel e39 touring
Jokkke Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Jøss, billig E46 320cd http://www.autodb.no/bil/view/1581899
asv Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Ikke bare det, men vi sitter her og klager på feil farge i lysene på bilene, en kantkjørt felg o.l., mens andre har unger som kanskje svever mellom liv og død, inn og ut av sjukehus og andre forferdelige ting... Helt enig der. Folk flest har det godt, kanskje for godt... synes denne sangen her er fin og den passer veldig godt til kontekst http://m.youtube.com/results?q=one%20of ... WOWCB5UTy0 Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2
Gs123 Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 En ukes ferietur til Tyrkia kort oppsummert:1 døgn - fikk herpes i trynet - tyrkisk sykehus - sitti på do - sitti på do - svetta - dyr sprit - sitti på do - aircondition - sitte mer på do. Fyfaen jeg skal aldri tilbake til Tyrkia. EDIT: Jo forresten, fått herpes i ØYET også.. renslig sted ass. Haha! Jævla bonde.....
Fredrik Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Apropos det å bli dårlig i magen i syden hvis man drikker vann fra springen gjelder dette egentlig fra og med Frankrike og sydover. De sier at vannet i springen er ok i f.eks Strassbourg, men dette er ikke nødvendigvis riktig. Folk blir dårlige i magen av vannet i springen der også. Ellers bør man også være forsiktig med å bade i ferskvann i syden. Giardiabakterien forekommer og gir en forferdelig diare 2-3 dager etter at man evt. har slukt litt vann under bading. Koker man vannet i 2-3 minutter burde det imidlertid gå bra. Bader man i havet bør man sjekke at vannet ved standen er rent (f.eks EU´s såkalte blå flagg). Dette gjelder spesielt kystområdene i Middelhavet, men også i f.eks Dubai. Der hadde de for noen år siden en tilnærmet miljøkatastrofe da urenset kloakk i en lang periode ble sluppet rett ut i havet. Årsaken var manglende renseanlegg som skyldes dårlig byplanlegging. Folk ble dårlige som under en epedemi og myndighetene sa som vanlig ingenting.
noekult Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Som noen av dere kanskje visste så sier arabere aldri P-lyden og sier B istedenfor... Så de kaller Porsche for Båsj. Har aldri sett så mange AMG Mercedes som her! Så en matt grå S65 AMG i går utenfor kjøpesenter (Dubai Festival Center). Helt rått. Satt også ved en brygge på baksiden som banker Aker brygge på moderne arkitektur.... Helt utrolig at jeg egentlig sitter midt i ørkenen, pga all vannet og alle båtene! Også ganske villt å gå rundt på kjøpesenter kl 1 om natta og luksusshoppe... Nei de kødder ikke de som sier at Dubai vil gjøre deg betatt... Og har du 100-200.000 kr kan du kjøpe deg C63 AMG, 996 Turbo, M5 E60, M3 E92, Jaguar XKR '07, Bentley Continental GT, siste Mercedes CL500 og mye annet! Bensin koster 2,50 kr for de som lurer... Hundrings for en full tank LOL. Og 6-felts motorveier hvor alle grisekjører i heftig tempo, forfriskende! Tror jeg skal booke Audi R8 V10 banekjøring til neste søndag!
hermanoo90 Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Høres perfekt ut! Grunnen til at Mersidez er så populært er at de som oftest tåler varmen mer enn mange andre merker, husker det fra en bil dok. om UAE
Erik89 Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Da har man påtatt seg folieoppdrag på Tesla Model S gitt blir nok noe annet å foliere en flunka ny Model S (rett fra klargjøring) enn en 15 år gammel e39 touring Tøft, få tatt noen bilder av prosessen da?
Tzunami Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Det skal jeg nok få til får prøve å pushe han til senk og noen bmwfelger mens han er igang, solgte jo nettopp en hvit F10 520D M-sport, så han er litt BMWmann
Kjennern Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Tror jeg skal booke Audi R8 V10 banekjøring til neste søndag! R8 er en helt ok bil, men har du mulighet så velg noe annet. Har prøvd R8 V10 og min opplevelse var at den ikke er så mye anderledes en alle andre audier. Klart mye sprekere men dønn kjedelig bil.. Om du leier R8 så del din opplevelse da, er litt spent på om andre sitter igjen med samme erfaring som meg. Jaguar XKRS er en bil du bør prøve om de har den, da snakker vi bil
Mattae Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Syns det er dårlig at verksted har så lite folk på jobb i sommerferien Leverte bilen min inn på takst får nesten 2 uker siden(2 uker i morgen) og dem har fortsatt knapt sett på den, var innom i dag(vært borte på jobb i ei uke nå) og han sa dem kun hadde 1 på jobb for tiden men sannsynligvis var oppe i vanlig drift om 2 uker. Så gøy er det ikke å kjøre en 116D uten M-sport på 16" felger og båtfjæring, smule flau bil å trille egentlig Har 0 aning om bilen er å redde eller om den kommer til å bli kondemnert. Er forresten Bavaria stavanger det her, rimelig svært verksted
LoKi Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Ferdig med det der nå. Resten tar dere på PM. Drittlei av å lese om hu der på et bmw forum. Nok om det i avisene.Jeg har nå endelig fått flytta til et midlertidig sted etter at huseier kasta ut meg, frua og ungen uten grunn. Vi kom hjem fra ferie i Lillehammer den 11 Juli, klokken 01:00, til et hus (som vi da leide) uten strøm. Desperate etter å få ordna flasker til guttungen så han fikk i seg mat før han la seg etter en lang kjøretur hjem, så måtte vi over tio naboen. Han fikk vi heldigvis låne litt strøm av, men kjedelig å forstyrre kjærestetiden demmes, som da lå og så film på sofaen. Dagen etter fikk vi beskjed at vi måtte pakke sammen sakene innen 2 uker, for da skulle han bo i huset selv. Det flotte var jo at Søndagen, som var 1 dag unna, da skulle vi på ferie i 2 uker. ALT måtte vekk innen den tid. HELE HUSET måtte renskes for saker og ting, vi måtte finne et lager å plassere alle tingene våres, post adressa måtte flyttes til svigers imens vi var borte. Vi kom hjem nå på Lørdag, og er på plass i en ny leilighet, mens vi venter på at vi forhåpentligvis får flytte inn i en ny leilighet vi har kjøpt. Med mindre noen andre tar den på forkjøpsrett. Da kan vi få flytta ut av denne kortids-leie leiligheten, og inn i vår EGEN leilighet. Det har ikke vært mye avslapping i ferien, men kan da se det positive på det. Vi har hatt 3 uker med knallvær.. Hadde dere ikke kontrakt på leie?
Anbefalte innlegg