Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E46 mer raffinert enn en bentley? jaja...

Jeg tenker faktisk litt bredere enn det, men ja jeg vil heller ha en E46 og evt. bruke resten av pengene på noe annet. Når dette er sagt... hver sin smak. Det ville være litt kjedelig hvis alle skulle kjøre E46 også... :)

ehm..nå tror jeg du tråkker på deg selv...Den som kjøper en fabrikksny bentley behøver ikke tenke på om han har penger til å bruke på noe annet... Den som har en bentley har nok penger til å "bruke resten av penga på noe annet"... :)

Nei, nå misforstår du poenget. Jeg har ingen problemer med at andre mener noe annet enn meg, men jeg ville ikke selv ha kjøpt den aktuelle bilen. Den koster mer enn den smaker og selv en BMW Gran Coupé fremstår som som et røverkjøp i forhold, men du kjenner meg... jeg ville selvfølgelig ha kjøpt en Porsche Panamera hvis jeg var i dette markedet. Jeg går imidlertid heller for en F31 + en 991 Carrera S... :)

Skrevet
Så ja... Vært på bane for første gang og det i en bil med midtmotor på 500+ hk...

Så ut som en finfin dag da.

Sliter med å holde misunnelsen tilbake her jeg sitter, midt uti nordsjøen, stuck i et kontrollrom.. ;)

Glede seg til lønning da, Hehe :)

Skrevet

Noekult: rart det der... Kul bil men synd den er så "ordinary" på en måte. Vi fikk prøvd dem litt og gikk greit opp i 250+ men det var på en måte det.. Om du har mulighet så prøv en jaguar xkr-s.. Kommer ikke over den enda. Får jeg råd engang " må vinne i Lotto" så blir det en slik :-D

Skrevet
Noekult: rart det der... Kul bil men synd den er så "ordinary" på en måte. Vi fikk prøvd dem litt og gikk greit opp i 250+ men det var på en måte det.. Om du har mulighet så prøv en jaguar xkr-s.. Kommer ikke over den enda. Får jeg råd engang " må vinne i Lotto" så blir det en slik :-D

Ja, ikke sant :) Veldig oversette biler. Har du sett Smoking Tire sin test av XKR 175 på YouTube? En spesiell utgave kun for USA, der alt som er bra med XKR blir gjort enda bedre... Du må se den testen... Matt Farrah kaller den for den beste Grand Toureren i verden...!

Jeg ser at '06 Mercedes CLS55 AMG koster 120.000 kr. her, det er en bil som minner mye om XKR! Det er den jeg kommer til å kjøpe, bare vent og se :) Også et perfekt komprimiss mellom komfort, krefter, leken chassis og et utseende som vil skinne under Dubai sine tusenvis av gatelys!

Blir awesome å dra på åpne banedager på Dubai Autodrome når jeg skal bo her i lengre perioder. De hadde bilder i brosjyrene av Koenigsegger og Veyroner på de dagene, haha, og ikke minst titalls Ferrarier osv., det er noe HELT annet enn slitne 3-serier piffet opp med turbo som man pleier å se i Norge! :D Skal nok gå rundt på parkeringa og prøve å skaffe meg litt venner, hehehe. Kommer til å dele bilder, selvsagt :)

Så ja... Vært på bane for første gang og det i en bil med midtmotor på 500+ hk...

Så ut som en finfin dag da.

Sliter med å holde misunnelsen tilbake her jeg sitter, midt uti nordsjøen, stuck i et kontrollrom.. ;)

Hehe :)

Fant videoklippene! Har mekket mitt første videoklipp på Win' Movie Maker (faktisk) og laster opp på YouTube nå (hotellnettet er tregt!).

Skrevet
I går var en intens dag på fiksing av barnerommet... Rev gammelt klesskap og bokhylle, malte taket, hentet nye møbler i form av klesskap, kommode/hylle og barneseng og montert det sammen. Siste som skjedde i går kveld etter montering var at senga knakk nederst ved feste til hjulene... Så da blir det å montere nok en seng.

Hva er et must å ha på barnerommet?

På barnerommet har vi fortsatt bare et teppe og 2 senger. Barna vil jo ikke leke der. De vil leke der de voksne er. Altså blir barnerommet et rent soverom til de blir eldre.

Vi har heller ikke klærna dems der, for da blir det vanskelig å rydde inn klær i skapene mens de sover osv.

Skrevet

Tosk!!! Nå er jeg halvveis gjennom dem 10 episodene, klokken er 02.30, er nå på min femte bayer, OG JEG SKAL PÅ JOBB kl 10.00!!!

[ Bilde ]

Unnskyld ;) Men spar noen til etter jobb da. Godt å vite at man har noe å se på :)

Takk for en lettere skallebank i dag, fræsarn. Trodde det skulle bli rolig på jobb i dag pga ekstremt regnvær, men her bare strømmer det på med kunder. Bare 4 timer igjen på jobb.

Ble litt sent i går natt kan man si. Datt ut av tellingen av sette episoder. Det ble 9 av 10 episoder av serien før jeg fant køya. Skulle se resten i kveld, så var det bare en episode jeg ikke hadde sett...

Skrevet

Tosk!!! Nå er jeg halvveis gjennom dem 10 episodene, klokken er 02.30, er nå på min femte bayer, OG JEG SKAL PÅ JOBB kl 10.00!!!

[ Bilde ]

Unnskyld ;) Men spar noen til etter jobb da. Godt å vite at man har noe å se på :)

Takk for en lettere skallebank i dag, fræsarn. Trodde det skulle bli rolig på jobb i dag pga ekstremt regnvær, men her bare strømmer det på med kunder. Bare 4 timer igjen på jobb.

Ble litt sent i går natt kan man si. Datt ut av tellingen av sette episoder. Det ble 9 av 10 episoder av serien før jeg fant køya. Skulle se resten i kveld, så var det bare en episode jeg ikke hadde sett...

Hehe. Du asso. Var ikke meninga å ødelegge dagen din, men håper du koste deg med siste episode. Håper de tar for seg 80 og 2000 tallet senere :)

Skrevet
M3 med velvet folie. Men dæven jeg likte de røde detaljene :) aah vakker!

[ Bilde ]

Jah, elsker sorte, fine ting med røde detaljer!!

So do I!

Rihanna-debuts-long-red-hair-e1302736001875.jpg

=P~

Skal sies at dette er det første bildet som dukka opp på google bildesøk:

Black_Women_With_Red_Hair_16.jpg

Wow...

Bare..

Wow...

Skrevet

Hyggelig det ja! For beklage en noe stressa og klam meg :P får satse på bedre omstendigheter nestegang :P e36'n er ikke så ille nei, men nå er den på 15' vinterhjul også! :P

Hehe får satser på det :P var jo litt stress med de felga :mrgreen:

Var det slik at du skulle ha noen andre felger? :D

Var ikke bare bare nei :P men klarte det uten å skrape de opp, så jeg er fornøyd iallefall :P

Tja, skal nok bare beholde de, orker ikke å bruke så mye penger på bilen :P

Skrevet

De to siste gangene jeg har vært nedom Ringen og tittet på kjøringen på dagtid (ikke turist-kjøring), så har en slik A55 AMG kjørt rundt. Og som du sier er det hele veldig dramatisk - mye puff og knall mens automatkassa girer like smidig som en kjøttøks.

På samme måte som at M550d/X5/X6 får M-emblem, så blir det litt tåpelig å sette AMG-emblem på en hatchback med firer og fwd. Skal jeg ha en GTI kjøper jeg heller Golf.

Jeg foretrekker faktisk de eldre MBene som f.eks. W124 og W201. Det er ærlige biler som ikke prøver å være både og - de står på tryggere grunn og trenger ikke å (over)bevise noe.

Nettopp, helt enig med deg her :) Ser heller ikke vitsen i at BMW absolutt må putte M emblem på M550d og X5 M50d, disse er langt i fra noen ekte M modeller. Skulle jeg hatt en GTI bil som man faktisk kunne hatt råd til så ville jeg uten tvil valgt nye Golf GTI, denne har fått så mye god omtale i alle tester og med 230 hestern så gjør den 0-100 på 6,4 sekunder. Jeg har også sansen for Golf 4 GTI, dette er svært mye "morrobil" for lite penger. For under 100 000 så får du en bil med Xenon, Recaro Skinn, cruisecontroll, takluke og en kjapp 150 hesters turbomotor som lett kan chippes til 200 hk. En kamerat hadde en slik og bilen gikk som bare rakkern, er så liten så man føler farta så mye mer enn i en stor sedan :P

Det er mange Mercedeser jeg liker men de er som regel eldre modeller, W126 er skikkelig Mercedes med stor M. Den er akkurat det den er og utgir seg ikke for å være noe annet eller likne på noe annet :) Dagens Mercer har jeg lite til overs for, joda de er pene i design og noen av de har en del interessante motorer men der stopper det :?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...