Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja de sjokkfyller jo, fyller rett trykk men de bare siger ut...så jeg gir opp...på med de ekle oransje felgene igjen....

Prøvd å fylle alt for mye luft først også? Går fint å klemme inn nesten det dobbelte for å presse de ut mot felgen..

Skrevet

Satan for en gjøk eg er.. Tar med meg appletv siden eg skal være litt lenge vekke, så glemme eg fjernkontrollen! Går det an å få satt den opp mot nettverket uten fjernkontrollen? Får se om det er noe applesjapper i nærheten som selger fjernkontroll..

Skrevet

Om du har iPad/iPhone/iPod touch kan du bruke Remote-appen.

Edit: noe som naturligvis ikke virker når du ikke får satt den opp. :)

Skrevet
Ja de sjokkfyller jo, fyller rett trykk men de bare siger ut...så jeg gir opp...på med de ekle oransje felgene igjen....

Prøvd å fylle alt for mye luft først også? Går fint å klemme inn nesten det dobbelte for å presse de ut mot felgen..

Det måtte jeg (eller.. de som la om) gjøre på felgene mine og, da de bare smatt tilbake etter at dekket hadde plassert seg ut mot kanten.

Lå vel ei uke med 7 bar før jeg tappa ned til 3 bar å monterte dem på bilen. ;)

Høres snodig ut at de ikke får dimmen til wicky til å passe på 8,5" felg. Må jo være defekt dekk eller felg da..

Skrevet

01 e46 touring, sportsinteriør, xenonlys, cruisekontroll, multifunksjon og litt sånt. gått ca 200, hvis jeg kjøper den for rundt 30.000,-burde det vel gå greit å tjene noen kroner på videresalg vel?

Skrevet
01 e46 touring, sportsinteriør, xenonlys, cruisekontroll, multifunksjon og litt sånt. gått ca 200, hvis jeg kjøper den for rundt 30.000,-burde det vel gå greit å tjene noen kroner på videresalg vel?

Kommer an på hvilken motor :)

Tror ikke du tjener så mye på en 318i til 30..

Skrevet

Noen som er interresert i å kjøpe en 2003 modell E46 320DAT 140 000km?

Er en jeg kjenner som skal selge sin nå, og han spurte meg hva han skulle forlange. Jeg tror han kan fint forlange litt mer enn de fleste på Finn da denne er MEGET godt holdt.

Stått i garasje og han har til og med hatt setetrekk fra biltema i den for å bevare interiøret.

Har omtrent alt utstyr som 16/9 navi, el seter, M-sport pakke osv...

Jevnlig fulgt service og han byttet nettopp turbo i den på verksted.

Skrevet

Da fikk jeg endelig tatt meg til til å lodde fast den brente kabelen på baklykta :D nå kan jeg bruke xenon igjen uten at det blinker når jeg bremser.

Hvis den er i ok stand skulle du vel klare å tjene noen kroner. Alt er jo relativt :)

Skrevet

Noen som ønsker seg en Ipad 2 16 gb wifi? Fikk den idag( vant i en konkurranse) Splitter ny, åpnet kun en gang. Selges for 2500 kan evt byttes i en canon 600d eller nyere.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...